Announcement

Collapse
No announcement yet.

Club/electro platen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Club/electro platen?

Ik ben opzoek naar goede platen om te mixen, ik begin met club/electro. Want ik vindt hardstyle een beetje te moeilijk om mee te gaan beginnen. Welke platen adviseeren jullie mij? En waar kopen jullie ze meestal?

Groeten, Robin.

Re: Club/electro platen?

Ik zou zeggen bekijk de links eens op deze site, er staan zat online record stores bij waar je de platen ook kunt voorluisteren op genre  :wink:

Comment

probeer gewoon platen van bekende nummers, dan heb je dus de lange versies, maar tegelijk ken je de nummers ook al aardig!

Comment

wel erg grappig dat je zegt dat je hardstyle "te moeilijk" vindt;
        om te leren mixen is dit namelijk juist erg makkelijk, als je het mij vraagt; volgens vast stramien, voorspelbare opbouw, vrij hoog tempo (hoe sneller de tracks, hoe makkelijker het meestal te mixen is, vooral met een 4/4 - beat)

Maar goed, als jij eerst aan de techno/electro wilt, moet je dat zelf weten; kan me alleen niet voorstellen dat je dan uiteindelijk toch de hardstyle als doel hebt ;)

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object";p=" View Post
          wel erg grappig dat je zegt dat je hardstyle "te moeilijk" vindt;
          om te leren mixen is dit namelijk juist erg makkelijk, als je het mij vraagt; volgens vast stramien, voorspelbare opbouw, vrij hoog tempo (hoe sneller de tracks, hoe makkelijker het meestal te mixen is, vooral met een 4/4 - beat)

Maar goed, als jij eerst aan de techno/electro wilt, moet je dat zelf weten; kan me alleen niet voorstellen dat je dan uiteindelijk toch de hardstyle als doel hebt ;)
          Mee eens.
          Als je hardstyle goed vind, moet je dat gewoon gaan draaien. Waarom zou je met een (volgens jou, makkelijke) style beginnen? Als je gewoon begint met de style die je leuk vind, kan je gaandeweg je eigen draaistijl ontwikkelen. Als je eerst met wat anders begint, moet je toch weer de style die je uiteindelijk wil gaan leren. Elke style heeft zijn eigen aanpak nodig.

Comment

Klopt, volgens mij was het tomazos die ooit zei dat hij zeer ervaren trance dj's kende, maar die er dus NIKS van bakt met hip-hop. Nou pak ik volgens mij wel aardig uiterste, maar toch..

Comment

Working...
            X