Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mengpaneel

Hallo Allemaal,

hier weer 'n berichtje van mijn kant. Nu ik 'n redelijke cd-speler heb gekocht (numark axis 4), ben ik nu op zoek naar 'n nieuw mengpaneel.
    ik ben en al 'n tijdje aan 't rondkijken, maar tot nu toe niet veel gevonden.. ben op zoek naar 'n mengpaneel van ongeveer 150 euro, met het liefste 4 kanalen, omdat ik 2 spelers heb, een mic  en m'n laptop wil kunnen aan sluiten.. (en dan het liefste nog iets,, maarja, je kunt niet alles he?)
    kunnen jullie iets aanraden?
    tot nu toe heb ik deze gevonden;

Behringer DJX 700 DJ mixer (een beetje boven m'n budget, maar het kan nog net... :-P)
    JB Systems MX 4 MKII, 12'' DJ Mixer

Qua prijs is de JB-systems natuurlijk het aantrekkelijkst, ook hoor ik niet al te beste verhalen over de Behringer..
    Wat denken jullie?
    Hebben jullie nog andere suggesties?

Re: Mengpaneel

Ligt het binnen je budget? Kopen!

Anders doorsparen voor wat beters.

Comment

Re: Mengpaneel

Mic telt meestal apart.

*kijkt even*

Klik
      Klik

Als je even rondkijkt op de webshops, zie je dat er heel veel budgetmixers beschikbaar zijn.
      Alle budget mixers hebben geen superkwaliteit van bijvoorbeeld de djm serie van pioneer. De Djx 700 was/is heel populair als budget mixer, en hoor je dus sneller de mindere punten. Je moet of even goed rondkijken wat je wilt. Vanbinnen zitten volgens mij toch dezelfde pots en faders. (of bijna)
      Wat veel verschilt is de volgorde, of je bijvoorbeeld je eq ook op je HP hoort of niet.

Comment

Working...
      X