Announcement

Collapse
No announcement yet.

**Snel Hulp nodig**

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• **Snel Hulp nodig**

Dag lieve mensen! Ik heb net een Mixertje gekocht en die wil ik graag aan mij pc aansluiten. Mij is meerdere malen verteld dat dit zou moeten lukken, maar tevergeefs.

Zou iemand mij even duidelijk kunnen uitleggen wat ik waar moet aansluiten en hoe de schakels op mn paneel moeten staan? Dit is mijn gear:

Shop online at creative.com for Wireless speakers, Bluetooth headphones, Sound Blaster sound cards, Gaming headsets. Free shipping on orders over €79.

Stanton DJ are industry leaders in designing and manufacturing professional audio products for club and mobile DJs and turntablists.

Stanton DJ are industry leaders in designing and manufacturing professional audio products for club and mobile DJs and turntablists.

Dit wil ik werkend krijgen met het gekochte programma Virtual DJ.

Graag uw hulp....ik kom er niet meer uit.

Thanks!!!

Re: **Snel Hulp nodig**

Heel simpel

Je pc --> VDJ config, external mixer, groen kanaal 1, zwart kanaal 2 --> groen gaat naar L1, zwart naar L2 ---> Master gaat naar je boxen

Comment

Het stuk ''groen kanaal 1, zwart kanaal 2 --> groen gaat naar L1, zwart naar L2 ---> Master gaat naar je boxen'' is me onduidelijk.

Ik heb een kabel met 4 tulpen erop, en een kabel met 2 tulpen en 1 mini-jack (3.5mm) zoals op de plaatjes. Hoe kan ik dan groen (welke kabel?) naar een l1 en zwart naar een l2 doen?

En hoe kan ik mijn master naar mijn boxen doen? Mijn boxen worden op de sub verdeeld in front L, front R, rear L en rear R met een kabel naar mn center.

Comment

je hebt 1 kabel van tulp--> Jack 3.5? Daar moet er dan 1tje bij. (2 zelfs, voor naar je boxen)
        En je zegt dat je dus een 5.1 setje hebt. Kun je 2 dingen doen, of alleen de front aansluiten (pakt ie ook bas uit) of via een 2-tal splitters 1 kabel opsplitten in 3 kabels. Voor bijna alles bestaat wel een kabel/verloopje. (www.allekabels.nl, dure verzending)

De tulp--> Tulp kabels gebruik je eigenlijk niet.

Zelf heb ik een 2de (goedkope) geluidskaart in mn pc zitten, en die gaat naar mn mixer, en vanuit mn mixer weer terug naar mn ANDERE lijningang, en zo naar mijn boxen.

Het is even puzzelen, maar dan kom je er wel uit!

Comment

ik heb Front left, Front right, Rear left, Rear right en een center. Fl, Fr, Rl en Rr zijn allemaal met tulp op mijn subwoofer aangesloten. Deze subwoofer heeft stroom (is dus ook de versterker) en er gaat een 21pins kabel naar mijn center speaker. Deze controlled het geluid (volume voor pc). Vanaf mijn center speaker gaan er 3 stekkertjes (mini jacks) naar mijn 5.1 geluidskaart. (Dit is dus het geluid van mn pc wat gewoon goed werkt.)

Ik ga straks kabeltjes halen, maar dan meot ik even duidelijk weten welke ik dan nog nodig heb en waar hij in moet. Dus even alsof je het een kind van 6 moest uitleggen;)

Dank!

Comment

Working...
          X