hey
heb al een paar keer hier gepost over appartuur etc
ben nogsteeds beetje aan het zoeken...
ik kloot nu wat op de laptop met o.a atomixmp3 en mixmeister (trial) en magixx deluxe en Fl Studios (trail)
muziek gelijk laten lopen en mooie overgange lukt wel , kwestie van op goede knopje drukken en beetje 'gevoel'
en gewoon luisteren of het klinkt :P
het mixen vind ik leuker dan ritme of wat dan ook te maken in bijv. FL studios
maar nu zou ik graag verder willen dan laptop
dus dacht ik dat word apperatuur
maar ik ben maar 16, en heb redelijk wat geld maar ik weet niet
eens of ik hier wel mee door wil of ik het met apparetuur nogsteeds zo leuk vind
en of het allemaal lukt..
wat zouden jullie mij aanraden ? kwa begin apperatuur, wand zou zonde zijn 500 euro ofzo ? of meer
eraan te besteden en dat over aantal weken/maanden denk ik 'nee toch niet iets voor mij...'
hier een mixje van mij : http://www.youtube.com/watch?v=oAqQEsXUFpE
graag tips ! wil weten wat jullie goed maar ook zeker slecht vinden.
owja woon in nijmegen weet iemand hier goede winkel ofzo waar je kan uitproberen ofzo ?
mvg Paul
heb al een paar keer hier gepost over appartuur etc
ben nogsteeds beetje aan het zoeken...
ik kloot nu wat op de laptop met o.a atomixmp3 en mixmeister (trial) en magixx deluxe en Fl Studios (trail)
muziek gelijk laten lopen en mooie overgange lukt wel , kwestie van op goede knopje drukken en beetje 'gevoel'
en gewoon luisteren of het klinkt :P
het mixen vind ik leuker dan ritme of wat dan ook te maken in bijv. FL studios
maar nu zou ik graag verder willen dan laptop
dus dacht ik dat word apperatuur
maar ik ben maar 16, en heb redelijk wat geld maar ik weet niet
eens of ik hier wel mee door wil of ik het met apparetuur nogsteeds zo leuk vind
en of het allemaal lukt..
wat zouden jullie mij aanraden ? kwa begin apperatuur, wand zou zonde zijn 500 euro ofzo ? of meer
eraan te besteden en dat over aantal weken/maanden denk ik 'nee toch niet iets voor mij...'
hier een mixje van mij : http://www.youtube.com/watch?v=oAqQEsXUFpE
graag tips ! wil weten wat jullie goed maar ook zeker slecht vinden.
owja woon in nijmegen weet iemand hier goede winkel ofzo waar je kan uitproberen ofzo ?
mvg Paul
Comment