Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark fusion 494 info....?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark fusion 494 info....?

hey hoop dat dit me laatste post is voor ik hem koop.

heb nog wat vraagjes:
    -de loop functie kun je zelf bepalen hoe lang je die maake ? (op numark axis 4)
    -cd's hoeveel nummer kunnen erop en welke cd heb ik nodig ? mp3 kan dit ook?
    -is mixer en of axis 4 aan te sluiten op laptop ? in combinatie met prográmma's te gebruiken ?
    kun je midi keyboard gebruiken hierbij ? (heb er een doe er alleen niks mee boeit me eigen lijk nog of kan of niet maar wil wel graag ff weten)
    -owja boxen + verstreker nodig ? ofniet .... me pa heeft ze wel maar wel in gebruik.
    -en de laatste :D de stille plaat kun je hiermee toch besluiteren ? beetje domme vraag maar zie het nergens staan :S

mvg XerXes

Re: Numark fusion 494 info....?

Hey wat antwoorden op je vragen:
    - ja, dit kun je zelf bepalen dmv Loop in en Loop out
    - Ligt eraan wat de ruimte op je cd is, gemiddeld 20 nummers. Als je zelf gaat branden zorg dan dat je wel een goede kwaliteit cd's hebt (dus niet van de Aldi of iets dergelijks) Gebruik bijvoorbeeld Memorex of Philips, op opus.de kun je ze vrij goedkoop in grote aantallen kopen. Bedenk wel dat buiten je slaapkamer gebrande cd's met mp3 van het internet illegaal is.
    - MP3 wordt niet ondersteund, maar kan wel zijn dat de cd spelers het afspelen, maar dan werken niet alle functies waarschijnlijk.
    - Beiden zijn niet aan te sluiten op een laptop
    - Volgens mij zijn er geen kanalen extra om behalve de twee cd spelers nog een derde medium aan te sluiten
    - Boxen en Versterker zijn wel fijn, met name als je iets wilt horen wat je doet!
    - Ja, je kunt je stille plaat met deze mixer beluisteren.

Wat betreft de Axis 4 staat op dit forum meer dan genoeg informatie.
    Ook zijn er genoeg topics over boxen en versterkers, evenals hoe je computer speakers etc aan kunt sluiten op je mengpaneel.

Comment

Re: Numark fusion 494 info....?

oke thnx
      ik weet genoeg
      ik ga hem denk binnekort halen.

Comment

Working...
      X