[Mod edit: links aangepast]
Hallo iedereen,
Ik Zou graag timecoded willen mixen op mijn pc, ik heb hier ene goedkope manier op gevonden maar ik zit een beetje met de kabels. Wat ik begrepen heb: je sluit je mixer aan aan je geluids kaart en je geluids kaart sluit je aan aan je pc? weet niet of ik gelijk heb verbeter me maar.
Ik heb Virtual DJ Pro dus ik ga geen Duur Pakket  van 700 euro kopen  :P
mijn vraag:
zou iemant mij kunnen helpen met welke kabels ik nodig heb om mijn mixer aan mijn geluidskaart te krijgen zodat ik timecoded kan mixen en scratchen. en ook graag waar ik ze kan kopen.
Mijn Mischien toekomstige setup:
Mijn DJ Set:
------- DJ SET -------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn video Kaart: Â
------- VIDEOKAART -------
Mijn time coded vinyl:
------- TIME CODED VINYL -------
Van serato. (het worden mischien tcv's van vdj)
Mvg. Marc
Hallo iedereen,
Ik Zou graag timecoded willen mixen op mijn pc, ik heb hier ene goedkope manier op gevonden maar ik zit een beetje met de kabels. Wat ik begrepen heb: je sluit je mixer aan aan je geluids kaart en je geluids kaart sluit je aan aan je pc? weet niet of ik gelijk heb verbeter me maar.
Ik heb Virtual DJ Pro dus ik ga geen Duur Pakket  van 700 euro kopen  :P
mijn vraag:
zou iemant mij kunnen helpen met welke kabels ik nodig heb om mijn mixer aan mijn geluidskaart te krijgen zodat ik timecoded kan mixen en scratchen. en ook graag waar ik ze kan kopen.
Mijn Mischien toekomstige setup:
Mijn DJ Set:
------- DJ SET -------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn video Kaart: Â
------- VIDEOKAART -------
Mijn time coded vinyl:
------- TIME CODED VINYL -------
Van serato. (het worden mischien tcv's van vdj)
Mvg. Marc
Comment