Announcement

Collapse
No announcement yet.

beste kwalitiet/prijs mp3/cdj?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beste kwalitiet/prijs mp3/cdj?

weet iemand een goede maar goedkope mp3/cdj table top (set voor beginner wel )
    zag denon maar die ging al rond de 1000 en idj2 of cortex maar
    hoor niet zo veel goed over deze dinge klopt dat ?
    wil rond de 500 uitelijk 750 uitkomen (2 cd/mp3 spelers en mixer) 2hands kan.

wat raden jullie me aan ?

mvg xerxes

Re: beste kwalitiet/prijs mp3/cdj?

heb je al op marktplaats gekeken? ik kwam laatst een gloedniew een set: 2 cd spelers met scratch en een goede mixer

Edit: zoek op google: CD Scratch set    en dan die van marktplaats.

Mvg. Marc

Comment

Waarom wil je eigenlijk mp3 hebben?
      Het is een functie waar je flink meer voor betaald maar waar ik zelf nooit gebruik van zou maken.
      Maar goed dat komt omdat ik geen mp3 dj wil worden die de hele avond doet met 2 cd's.

cortex is een vrij nieuw merk dus het kan zijn dat daar nog de babyfouten inzitten.
      Het schijnt op mp3 gebied wel een van de betere b-merken van het moment te zijn.

Wil je denon kom je in jouw klasse uit bij een denon dn-4500, deze lezen mp3 en zijn met heel veel geluk in Nederland te krijgen voor jouw budget. (tweede hands dan)

Maar dan heb je nog geen mixer, wil je dus echt voor kwaliteit gaan koop dan een goede cd speler en aanvankelijk een goedkoper mengpaneel (de JB Systems MX4 MK II is voor zijn 150 euro een hele mooie mixer)

Comment

Damn ik dacht dat dit het beginners forum was?

Comment

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
          Damn ik dacht dat dit het beginners forum was?

Ja maar ik wil beginners geen rotzooi aansmeren.

Hoewel 'n verkeerd advies geven ook wel leuk is natuurlijk :twisted:  :twisted:

(allemaal koolsound kopen jongens!!)

Comment

ik gebruik nooit mp3 cd's waarom niet omdat het kut is!!!!

1 krasje erop en je speelt al de helft niet meer af

en nu heb ik zelfs mensen gehad die zijden jah maar ik maak mp3 cd's met wave bestanden
            brand dan gewoon je cd's als audio cd's ;)

geloof me je gebruikt het niet en de kwaliteit is ook nog vaak slecht 128kbs is nml niet super om mee te draaien

256kbs wil net ik gebruik als het kan altijd 320kbs rips omdat ik in de loop der tijd zoveel gehoord heb en ook hoe het niet moet!!! heb ze gehoord die met 64kbs staan draaien!!!!

neem gewoon 2 simpele table tops desnoods een 19" speler bijv pioneer cdj3000 of een denon boven de 2500

dan heb je iets goeds waar je tenminste mee vooruit kunt want geloof me jb systems is niet super!!!
            het gevoel wat je met dat soort dingen hebt is gewoon niet al te best zeker niet als je wilt beatmixen

doe je dit allemaal niet dus het beatmixen etc etc dan volstaat een simpele speler die direct start heeft
            maar die keuze is aan jou

Comment

Aanvulling: Ik ben van mening dat ook wanneer je niet voor het beatmixen gaat, fatsoenlijke cd spelers nooit weg zijn, dan gebruik je misschien niet alle mogelijkheden maar ze kunnen net wat meer hebben, zijn beter anti-shock en mocht je ooit wel de stap richting beatmixen o.i.d. willen nemen dan heb je daar het spul al voor in huis!

Comment

Working...
              X