Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixer+laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: mixer+laptop

Originally posted by dj_joey";p="
    Maar ik heb er nog geen 1 gevonden die beter werkt dan de cdspeler zelf. Alleen Ableton live, maar dat is weer helemaal anders. Voorlopig geloof ik nog niet in tijdcode en consoles. Paul van Dyk is ook de enige top DJ die met ee laptop draait. Hij werkt met Ableton.
    Meestal is het niet even goed als de cd-speler zelf, dat klopt; maar dat is vaak wel te wijten aan de apparatuur/software;
    En wat dat laptop-dj-en betreft; Paul van Dijk is absoluut niet de enige top-dj die met een laptop draait hoor! En al helemaal niet de eerste ;) Dan heb je niet goed om je heen gekeken bij de dansfeesten van de afgelopen 2 jaar!

Maar het heeft gewoon niet de charme van een paar CD-spelers of platenspelers, vind ik. Beetje lullig gezicht, zo'n dj die steeds naar z'n schermpje staart, en de computer het echte werk laat doen!

Comment

Re: mixer+laptop

he gozer!

je moet dan ff naar je instellingen kijken en dan kijken naar je uitgangen. OF die op sigmal audio ( volgens mij ) staan of op usb 1 en usb 2. Ik heb hier idd ook een tijdje last van gehad, maar nadat ik die wist was het goed. Je moet ook ff de fader, dat in het midden meestal staat, uitschakelen zodat de fader van je mixer DE fader wordt van het mixen. als je nog iets niet snap, hoor ik het wel, of als men uitleg niet duidelijk genoeg is wat mij vaak overkomt :lol:

Comment

Working...
      X