Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mix vraag ! HELP ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mix vraag ! HELP ?

Hallo,
    ik ben iemand die graag megamixjes maakt van de stijl: Hardstyle, trance en dance.

Meestal zoek ik gewoon naar een goede overgang in het liedje ..

maar nu is mijn vraag :
    Hoe kan ik het geluid zachter laten lopen waardoor het gewoon verdergaat en ook niet heel specifiek naar een overgang moet zoeken ?

Ik gebruik het programma Cool Edit Pro 2.0

Bij voorbaat dank,

Sandmannetje

Re: Mix vraag ! HELP ?

Geen idee, ik mix met m'n handen, niet met een muis ...

Comment

Nee cool edit is volgens mij ook alleen maar om echt studio werk te doen en niet echt als mix programma bedoelt......

Ik weet dat het op het mengpaneel kan door de gain terug te draaien, in te mixen met lage bas, maar ja daar heb jij dus weinig aan...........

Comment

Probeer een versie van bijvoorbeeld VirtualDj, of traktor. (ff googlen) Er is gewoon een gratis probeerversie te vinden. Of je het daarna koopt of "koopt" is je eigen probleem. En neus hier vervolgens even rond over het verder mixen

Comment

Ik ben een virtual DJ gebruiker, wat ze er ook over zeggen ik vind het ideaal, download hier de 20dagen versie: http://www.virtualdj.com/download.html :wink:

Comment

Virtual Dj is het meest vervelende programma dat ik ooit geprobeert heb!

Comment

Ik heb het ook een tijd gebruikt, en als je veel (echt veel, eq/loop/play/cue/effect eehm.. veel) shortcuts (zelf) insteld is er aardig mee te werken!

Comment

Miss staat het op cooleditpro.com?
                Manual staat echt wel ergens en waarschijnlijk staat het daar dus ook wel in hoe dat moet;)

Comment

Working...
                X