Announcement

Collapse
No announcement yet.

voor ALLE nieuwe leden/beginners dj's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: voor ALLE nieuwe leden/beginners dj's

Ik ben beginner, en dit bericht heeft mij nog niet afgeschrikt, maar ook niet geinformeerd. Ik ben al héél lang aan het denken om te beginnen met DJ'en. Laten we het over mijn motivatie maar niet hebben, dat is vermoeiend maar ik ben wél heel erg benieuwd waar ik moet beginnen. Ik heb inmiddels een aardige collectie muziek --> wat nu? Ik ben totaal nieuw in het DJ-wezen en hoopte hier wat meer uitleg over begrippen e.d. te vinden, is daar een ander sticky voor (want dan heb ik 'm gemist!)? Een paar vragen die ik heb:
    - Ik wil beginnen met het op een goede manier aan elkaar mixen van nummers --> wat heb ik daarvoor nodig en wat voor een budget moet ik daarvoor uittrekken wil ik spul hebben waarmee ik voor thuisgebruik / kleine feestjes van vrienden (wel een béétje op de groei kopen) goed mee uit de voeten kan?
    - Wat zijn de voordelen van het draaien vanaf CD's t.o.v. MP3?
    - Welk genre is goed om mee te beginnen?

Alvast dank!

Comment

Re: voor ALLE nieuwe leden/beginners dj's

Post dit ff in 'n nieuw of bestaand topic in 't beginners forum en je krijgt 'n antwoord van me! (dit is daar namelijk niet voor bedoeld!!)

Comment

beginner

hallo allemaal , ik ben al enige tijd bezig met muziek maken op me zoldertje maar wil daar eigelijk vandaan , ik wil namelijk op grote feesten draaien. maar nou zat ik te denken , waarom organiseert bax shop niet dj contesten aangezien zij veel nieuw talent en beginnende dj op het forum hebben.

het is maar een idee , maar ik doe er aan mee.

wie nog meer ????????

groetjes dj beumer

Comment

dank je wel dj timm ben net 5 min nieuw vandaar , ff uitvogelen hoe dit werkt

Comment

Working...
          X