Announcement

Collapse
No announcement yet.

Programma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Programma

Hey allemaal!
    Ik mix met 2 cdspelers en m'n pc, maar nu vraag ik me af,
    is er een leuk programmatje te dowloaden en te 'kopen' dat dezelfde functies heeft als een cdspeler.
    Dus gewoon dat je er een liedje in pleurt en dan de pitch enzo kan regelen.
    De meeste programma's hebben een dubbele draaitafel, zoals traktor en vitual dj (die bij mij steeds vast loopt..:S)
    Ik wil meer een soort windows media player hebben maar dan wat professioneler..

Re: Programma

Wat is er mis met een dubbele draaitafel en een mixer ertussen?

Blijf gewoon van alles af behalve de ene cd speler en je hebt precies wat je wil hebben.

Naar mijn weten bestaat er ook geen programma die 1 cd speler simuleert. Hoohuit een dj programma waarbij je kunt instellen hoeveel decks je hebt ofzo.

Maar ik zou gewoon en deck gebruiken en de rest laten zitten.

Comment

heb je DJ Decks al geprobeerd?    
      en wat voor een error geeft ie bij Virtiual DJ?  is het een volledige verzie? (Je moet volgens mij ook nog is pro hebben) teminste dat is zo als je 2 draaitafels aan virtual dj wilt koppelen.

Dus probeer Virtual DJ Pro, Of post je error en dan kan ik je daar miss mee helpen. kijk ook is naar DJ Decks.

Mvg. Marc

Comment

Ik zou gewoon virtual dj gebruiken, is zo'n beetje tzelfde als een cd speler, ik had ook wel eens last van errors in het begin. Bijmij was het probleem dat het nummer het niet meer deed omdat ik he tnummer in een andere map had gezet. Dus ff t nummer opnieuw zoeken of gewoon een afspeellijst van welk nummer dan ook selecteren en slepen naar je virtual dj afpsleel lijst of 1 nummer naar het gewenste deck slepen ;)
        succes dr mee

Comment

Working...
        X