Announcement

Collapse
No announcement yet.

cdj 400 + reloop h

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cdj 400 + reloop h

Hallo, ik ben van pan eind deze maand een cdj 400 te kopen. Daarbij ook de reloop rh 3500 white edition.

Nou koop ik normaal mijn gear bij feedback, maar die verkopen geen reloop :(. Omdat ik niet zo heel veel geld heb was ik van plan te zeggen ik wil bij de cdj 400 een hoofdtelefoon geef me daarop is flinke korting. Dit werkt wel bij feedback maarja ze verkopen de hoofdtelefoon die ik wil niet :(. Toch wil ik gewoon de reloop omdat hij in zijn prijsklasse bij de top hoort en ik het wit ook mooi vind staan bij me macbook :).

Weet iemand misschien een winkel die cdj 400's en de hoofdtelefoon verkopen en ook wel doen aan dit soort kortingen?

Re: cdj 400 + reloop h

Ik denk dat je dan het meeste kunt bereiken met een (lokale) winkel.
    Met deze ondernemers valt vaak nog wel wat te onderhandelen (hoofdtelefoontje erbij of korting op bv je flightcases)

Zeker als jij daar al voor flink wat euro's gear gaat kopen willen ze er wel wat bij doen.

Doe aanvankelijk alsof je alleen maar komt kijken, zeg dat 't duur is en dat je er nog even over na wil denken, misschien dat ie iets extra's kan geven?

Nou ja, gewoon lekker onderhandelen dus ;)

Maar zoiets heb je of heb je niet :P

Comment

Ja ik woon hier naast Rotterdam. Misschien ook wel handig om te vermelden. Ik weet niet of iemand hier een zaak kent en daar goede ervaringen heeft of denkt dat het daar wel kan lukken?

Comment

Feedback zit toch in rotterdam..? Kunnen ze het niet bestellen..?

Comment

Heb het nog niet aan hun gevraagd we aan een vriend van me die er werkt. Die denkt van niet aangezien ze niets van reloop verkopen.

Comment

Eigenlijk moet je dan proberen 'n bedrijfje (winkel of licht-geluid verhuur bedrijf) dat met reloop werkt zien te vinden.
            Die importeren het dan en dat scheelt jou weer veel geld :P

Heb zo m'n reloop rh-3500 heel goedkoop weten te krijgen;)

Comment

Working...
            X