Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm Numark Axis9

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag ivm Numark Axis9

Hallo, ik ben heir net nieuw en heb al 2 vragen:
    1)
    ik wil mij een nuamark axis 9 aanschaffen en ik vraag me af of alle kabels die je nodig hebt om het te verbinden met je mengpanneel hier bij zitten?

2de vraag)

ik heb hier enkele afbeeldingen van 2 numark axis 9 die ik wil kopen in 2dehands.
    maar er is mij een verschil opgemerkt. het middenste van het jog wiel heeft een andere kleur.
    is dit normaal of gaat het hier om 2 verschillende types?
    Grtz Laurens.

---------> KLIK HIER! <------------

Re: Vraag ivm Numark Axis9

Hoi Laurens,

Als je deze speler nieuw in de winkel koopt zitten er standaard geen kabels bij (behalve de voeding waarschijnlijk)
    Tulp kabels zul je altijd zelf aan moeten schaffen.

Het verschil wat jij opgemerkt hebt is te danken aan het feit dat de eerste foto een standaard foto van de fabrikant zelf is en de tweede een foto van de verkoper van de speler.

De eerste foto is dus net iets mooier dan in 't echt en de tweede is verschrikkelijk slecht gemaakt.

Daarnaast is de eerste foto niet vol van boven genomen.

Comment

Kleine toevoeging:

Meestal zitten er wel tulpkabels (voor naar je mixer bij) maar zijn bij de b-merken vaak zo belachelijk kort, dat je feitelijk niet kan noemen dat ze erbij zitten.

(Ooit voor een dubbelaar 2 15cm kabeltjes gekregen.. ene uitgang zat 17" van de andere verwijderd.)

Deze kabeltjes kun je gewoon bij de electroniceboer halen!

Comment

oke stef, dat wist ik niet, in ieder geval nog nooit meegemaakt!

En Laurens: bezuinig niet op kabels, deze bepalen voor een groot gedeelte toch ook de kwaliteit van je sound!

Comment

Helemaal mee eens
          Hele mooie spelertjes die numark axis 9
          Hoe lelijk ze zijn vind ik wel meevallen in het echt, ze zijn op de foto lelijker
          maar kabels moet je dr idd zelf bij kopen

Comment

ik bedoel eig het verschil in het midden van het jog wiel met de 2de foto en de 4de foto.
            Heel erg bedankt voor de andere reacties!

Greetz Laurens.

Comment

Dat verschil kan alsnog zijn van 'n foto die verkeer is genomen
              Anders gewoon even gaan kijken dan weet je 't zeker

Waar je nog meer op moet letten als je 'n tweedehands cd speler gaat kopen
              - stevigheid cd speler
              - terwijl -ie af speelt schudt 'm dan eens op en neer en kijk wat er gebeurd (anti-shock)
              - neem een heel oude en bekraste cd mee, als -ie 'm kan lezen is het goed
              - controleer de tulp uitgangen en voeding op stevigheid en/of storing
              - controlleer of alle knoppen reageren en alles werkt zoals het hoort te werken
              - kijk of de laadtijd van de spelers bij dezelfde cd ook gelijk is

Comment

Working...
              X