Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAP DS 300TL table top CD speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DAP DS 300TL table top CD speler

hallo,

ik heb eens lopen zoeken naar een redelijke cd-speler gewoon om te kijken of het iets is
    ipv met de pc te draaien wat ik al een tijdje doe. Het gaat prima met mijn laptop en ik mix
    ze lekker aan elkaar. Grootse voordeel voor mij is dat de pc met 1 druk op de knop een
    beat van 16/32 tellen kan herhalen. Nou heb ik eens bij andere mensen gedraait met een cd-speler
    en het grootste nadeel was Het herhalen ( in-out  functie) het liep niet altijd even lekker. ( ligt ook aan
    het oefenen , maar ik denk dat het ook wel aan het ding lag ) Nu dwaal ik eenbeetje af maar nu weten
    jullie iniedergeval wat ik belangrijk vind bij een cd-speler. Nou zag ik laatst de DAP DS 300TL table top CD speler.
    ziet er goed uit maar... tja, het is van dap :lol: iemand ervaring met dit ding? of heeft iemand een
    een cd-speler waarvan die weet dat die een goeie werkende in-out functie heeft die snel reageerd
    en niet hapert bij het herhalen voor ong 150a200 euro?

ps
    wat vinden jullie van de numark axis 4? goede in-out functie?

alvast bedankt

Re: DAP DS 300TL table top CD speler

Voor dat geld hoef je niet veel te verwachten, probleem bij alle goedkope cd spelers is  vaak dat de loop niet naadloos is (ook al staat dat wel op de verpakking)

De enige die dat doen bij mijn weten zijn Denon en Pioneer.
    Numark is wel een goed B-merk en de Axis 4 is 'n mooie serie cd spelers, ik denk dat dat het dichtste in de buurt van jouw wens komt.

Bedenk dan nog wel dat "lekker mixen op de pc" iets is wat iedereen kan, "lekker mixen met cd spelers" kan niet iedereen, en dat heeft dus wel meer oefening nodig.
    Koop dus 'n apparaat met 'n goeie pitch, jog-wheel of pitch bend en 'n cue die goed in te stellen is.

Comment

miss nog suggesties rond de 200 euro?

Comment

axis4 spelertjes.. worden veel gebruikt.. rond de 200 euro heb je een setje 2dehands

Comment

Working...
        X