Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer BCD3000 + Vista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer BCD3000 + Vista

M'oi!

Ik heb een probleem.
    Onlangs heb ik de Behringer bcd3000 aangeschaft. Top apparaat! Heb hem al werkend gehad hier op Windows Vista.
    Toen ik de behringer een paar dagen later weer wilde gebruiken weigerde hij echter te werken. De settings bij preferences staan wel goed. Ik dacht: ik gooi de driver er even af en installeer deze opnieuw. Compabiliteit veranderd in WINDOWS XP SP2. De setup van de driver start op. Dat lukt allemaal. Dank komt echter het probleem. Windows moet de stuurprogramma's gaan installeren. Daar gaat het mis. Die kan hij namelijk niet vinden. Wie o Wie kan mij helpen? Kan dat ook handmatig?

DJoB

Re: Behringer BCD3000 + Vista

Originally posted by DJOB";p=" View Post
    M'oi!

Ik heb een probleem.
    Onlangs heb ik de Behringer bcd3000 aangeschaft. Top apparaat! Heb hem al werkend gehad hier op Windows Vista.
    Toen ik de behringer een paar dagen later weer wilde gebruiken weigerde hij echter te werken. De settings bij preferences staan wel goed. Ik dacht: ik gooi de driver er even af en installeer deze opnieuw. Compabiliteit veranderd in WINDOWS XP SP2. De setup van de driver start op. Dat lukt allemaal. Dank komt echter het probleem. Windows moet de stuurprogramma's gaan installeren. Daar gaat het mis. Die kan hij namelijk niet vinden. Wie o Wie kan mij helpen? Kan dat ook handmatig?

DJoB

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd met vista maar was er snel klaar mee. De driver werkt niet naar behoren en mijn 3000 deed ook steeds vreemd. Daarnaast claimt vista zo enorm veel geheugen dat bij de minste geringte aktie van vista de boel begon te haperen. Als je een beetje doorzoekt op dit (en andere) forum kom je er snel achter dat vista angstvallig maar terecht buiten de deur van de studio wordt gehouden. (of dj-hok)

gtrz

Comment

de combi beloofd ook niet zoveel goeds  :roll:

Merk het zelf al met dj programma's. Heb hier geen controller werk gewoon met cd spelers maar altijd als ik opneem en/of een dj programma als extra kanaal gebruik, hang ik mijn mac eraan.

Windows, en zeker vista werkt niet goed vind ik.

Neem anders een dualboot met xp. Blijf ik stukke fijner vinden dan vista ;)

Comment

Op de website van bax shop staat bij de Behringer:

- kan (nog) niet in combinatie met Windows Vista worden gebruikt, Behringer is hard bezig met het ontwikkelen van een driver maar deze is nog niet gereed

Ik weet niet of die er inmiddels al is, maar daar kan het aan liggen.

Comment

Misschien website van Behringer eens raadplegen dan??  :roll:

Comment

De driver is al uit, ga idd naar de website van behringer

Comment

Working...
            X