Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe boksjes en versterker, geen goed geluid.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe boksjes en versterker, geen goed geluid.

hey ik ben nieuw hier, ik heb niet echt veel verstand van audio.
    Ik heb een jbsystems vx400 2*200 verstekkertje en skytech 350 watt boksen gekocht.
    Je hoord vaak de muziek wel goed maar de zang er bij niet, een vrouwen stem schiet er vaak boven uit.
    De versterker heb ik direct op de cumputer aangesloten, ik heb hem ook nog op de radio uitgeprobeerd maar het zelfde probleem.
    De versterker is niet stuk!

Wie kan mij helpen, alvast bedankt

Re: Nieuwe boksjes en versterker, geen goed geluid.

Koop fatsoenlijk spul.........

Het kan niet zo zijn dat je alleen de muziek goed hoort en de zang niet, dan moeten de midden- en hoge tonen uit je muziek ook wegvallen.

Probeer je probleem wat duidelijker te omschrijven en graag in fatsoenlijk Nederlands, dan kan ik (of iemand anders) je verder helpen!

Comment

Heb je gecontroleerd of je boxen correct aangesloten zijn? het klinkt ernaar dat er op een van de beide kanalen een faseverdraaing zit. als je pant, hoor je dan verschil in het geluid?

Zou ook kunnen zijn dat het filter in de box fout om gesoldeerd is voor de midden/hoog speakers. In dat geval teruggaan naar de leverancier en vragen of ie ernaar kan kijken.

Comment

ik zet m'n geld op het verkeerd aansluiten; dit probleem heb ik nog nooit gehoord namelijk. Is vast heel simpel op te lossen, en anders waarschijnlijk toch een fabricagefout.

Heb je je versterker al gecheckt met andere speakers??

Comment

Working...
        X