Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag wat betreft VirtualDJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag wat betreft VirtualDJ

Ik ben sinds kort aan het DJ'en met mijn Behringer BCD3000 paneel, en zoals elke DJ vind ik het leuk om mixes op te nemen.
    Het opnemen gaat heel goed (beide in MP3 of WAV formaat met VirtualDJ), maar wanneer ik achteraf mijn mixes luister slaat de muziek vaak over na 10 minuten ong. Dit verpest heel de mix en dan is het ook niet meer leuk om de mix te luisteren.

Enig idee wat hier de oorzaak van is?

Alvast bedankt.

Re: Vraag wat betreft VirtualDJ

Slecht gemixt misschien?

Maar daar ga ik dan maar niet van uit.....
    Kan zijn dat je pc het niet trekt met werkgeheugen of cache, waardoor de opname niet lekker loopt.
    Probeer anders eens met 'n ander programma op te nemen!

Comment

Heb niet veel ervaring met VirtualDJ en heb de opneem functie ervan nog nooit gebruikt, maar als het programma ELKE keer na 10 minuten skipt dan zou ik zeggen dat het aan de software ligt.

Geen screensavers die er na 10 min mee willen beginnen?
      Virusupdates?
      Andere rare programma's aan het draaien tijdens het opnemen?

Als dit ook niet het geval is ligt het waarschijnlijk aan VirtualDJ zelf. Kun je misschien met VirtualDJ draaien en opnemen met bijvoorbeeld Audacity?

Comment

heb je een Gekochte verzie (legale) of een gedownloade (illegale)?

als je een gedownloade verzie hebt kan het zijn dat je gewoon slecht is gecrackt, als je geen geld wilt uit geven aan die software (zou ik wel doen als er niks mis met je pc is) pak dan een nieuwere verzie.

check ook zoals DJ Tim en Ra_ver zijden je pc!

Mvg. DJMusicX

Comment

Working...
        X