Announcement

Collapse
No announcement yet.

Programma Voor het "Splitsen" van tekst en "B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Programma Voor het "Splitsen" van tekst en "B

Hallo, Teneerste ben ik nieuw hier.

En ik heb meteen een korte vraag :

Ik zoek een programma voor het splitse van een beat en tekst, zodat ik een andere beat onder de tekst kan zetten.

mvg. Teg

Alvast bedankt!

Re: Programma Voor het "Splitsen" van tekst en &qu

Nog nooit een programma gevonden dat dat perfect doet.

Gewoon naar de vocals zoeken ;)

Comment

oke ;) gaan we dat is doen hopelijk nog iemand die het toevallig weet.

Toch bedankt

Comment

Wat je zou kunnen proberen is de Beat sporen te dubbelen, een filter over de bassen te zetten, de tweede set sporen alleen naar de sidechain van een compressors sturen. Die gebruik je dan om de beats in de gefilterde sporen te laten ducken. Je moet dan wel in ongeveer hetzelfde BPM en takt schema blijven. Ik heb nog niet echt tijd gehad om met zoiets te spelen maar in theorie zou het moeten werken.

Comment

Klinkt  heel ingewikkeld allemaal maar echt goede kwaliteit lijkt mij onmogelijk. Dit omdat de toonhoogte e.d. van instumenten en de stem van de mens gewoon soms overeenkomt. Oftewel je zult als je de bas wegfilterd ook deels de stemwegfilteren. Ik denk dat het op deze manier onmogelijk is perfecte kwaliteit vocals te krijgen. Maar misschien dat het bij sommige nummers bruikbaar is. Net zoals met het mixen. De beat valt nooit helemaal weg als je de low wegdraait aangezien het ook deels in de mid zit (net als de stem vaak) Maar als je dan een nieuwe beat erin gooit hoor je dat vaak niet meer.

Comment

Working...
          X