Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help me please!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Help me please!

Ik had nog een vraag...die CD spelers die ik nu wil kopen zijn erg vet en zitten leuke opties op alleen wil ik iets meer. Maar ik wil niet meer geld uitgeven aan CD spelers. Zijn er misschien mixers waarop nog effecten zitten die je ook op je microfoon en CD spelers kan gebruiken.

Mvg,

Rens Gerritsen

Comment

Reloop rmx-40, Pioneer DJM400, gewoon ff zoeken op internet;)

Die Reloop is voor z'n geld 'n goeie!

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
        Reloop rmx-40, Pioneer DJM400, gewoon ff zoeken op internet;)

Die Reloop is voor z'n geld 'n goeie!
        Bedankt voor de info, ik had zelf ook al lopen zoeken op internet maar kon nog niet echt iets vinden. Ja van het merk DJ-Tech maar die verkopen bijna niet in Nederland. Ik zal eens gaan kijken en me verdiepen in die Reloop ;)

Mvg,

Rens

PS: (Upadate) deze had ik gezien: http://www.evsound.be/nl/product/men...j_tech/djm-404 alleen denk ik dat dit voor een on tour mixer iets te klein is..of zit ik dan mis?

Comment

Ik ken het hele merk DJ Tech niet, en als ik het zo zie is het 1  van de vele die 'n kopie weten te maken van Pioneer.
          Niet doen zou ik zeggen. Waarom? Als het merk bekender was geweest (en dus beter) zou het in Nederland ook meer verkocht worden.

Comment

Ja kijk ik heb gesproken met de baas van DJ Tech een tijd geleden want toen wou ik hun spullen in Nederland gaan verkopen. En inderdaad ze kopieren heel veel van andere merken en hebben maar een paar die echt van hun zelf zijn. Maar het word nog niet veel verkocht hier omdat ht niet niewu is.

Mvg,

Rens

PS: Ik ga denk ik voor de pioneer aangezien daar meer effecten opzitten.

Comment

Heeft iemand misschien nog surgesties voor goede boxen en versterker. Niet al te veel geld als het kan. Eurotje of 350 max voor die boxen en die versterker 200/250 max. Ik heb zelf al wel op internet zitten kijken maar er is zoveel keus dat ik het even niet meer weet.

Ik heb wel gisteren besteld:

2x Jb systems MCD200
              1x Reloop rmx 40 USB mixer

Mvg,

Rens Gerritsen

Comment

Heeft iemand misschien nog surgesties voor goede boxen en versterker. Niet al te veel geld als het kan. Eurotje of 350 max voor die boxen en die versterker 200/250 max. Ik heb zelf al wel op internet zitten kijken maar er is zoveel keus dat ik het even niet meer weet.

Ik heb wel gisteren besteld:

2x Jb systems MCD200
                1x Reloop rmx 40 USB mixer

Mvg,

Rens Gerritsen

Comment

Kijk eens naar de DAP soundmate easy, geen set om 'n zaaltje mee te vullen, maar een set die thuis net wat meer geeft en  eventueel op kleine feestjes thuis ook nog wel gebruikt kan worden.

Comment

Je kan ook eens kijken of je een goede 2de hands set kan kopen in 1 keer en niet alles los.

als je alles los gaat kopen ben je meestal duurder uit en ja met zo`n budget kan je niet erg veel doen een beetje goede boxen ben je al ruim € 600 kwijt en dan moet je de rest nog gaan kopen.

boxen van citronic zijn goed en relatief goedkoop

Comment

Nadeel van 2de hands (b-merk) is dat je niet weet wat er ooit mee gebeurd of gedaan is en waarom ze verkocht worden.
                      Dat kun je wel vragen maar een eerlijk antwoord zul je nooit krijgen.

Wel een tip als je 2de hands wilt kopen: Kijk eens naar ex-rentals. Goedkoop en je weet (bijna altijd) zeker dat het spul goed onderhouden is en werkt, alleen de buitenkant ziet er niet altijd even fraai meer uit.

En mocht je alsnog genaaid worden door zo'n bedrijf kun je overal rond gaan bazuinen hoe slecht ze wel niet zijn, dus daar passen ze vaak wel voor op! Bij particulieren is dat niet zo, die mensen hebben geen status hoog te houden, een bedrijf wel.

Comment

Working...
                      X