Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ naam

Haaj,

Ik ben Sebastiaan, samen met mijn beste vriend David draai ik tot nu toe op privé fuifkes... we doen dit al 3 jaar ofzo maar nu we onze eigen fuif gaan organiseren hebben we een dj naam nodig... Ik zou jullie willen vragen voor wat voorstelletjes te geven.

Re: DJ naam

Nog een vraagje: ik draai nu met echt basis materiaal, wat kunnen jullie mij aanraden? Stel dat ik alles verkoop en totaal nieuwe spullen koop: wat zouden jullie mij dan aanraden?

Comment

Mijn eerste tip: Lees dit forum eens door, dan kom je tot meer informatie!

Link voor 'n discussie over 'n Dj Naam:

KLIK HIER\

Wat ga ik je aanraden met nieuw spul?
      Ligt eraan wat je wilt, namelijk:

- cd's of platen of digitaal?
      - doelgroep? (fuiven of wil je straks ook "volwassen" feesten gaan doen of zelfs de kroeg in)
      - wat voor stijl zit je? (qua geluidsset)
      - ten slotte: Wat is je budget?

Er zijn veel mogelijkheden, teveel om op te noemen eigenlijk.
      Repost in 'n antwoord op mijn vragen of, als je meer gericht antwoorden wilt stuur me 'n PM of voeg me toe op MSN.

Comment

- cd's of platen of digitaal?

Nou ik werk het liefst met cd's en digitaal.

- doelgroep? (fuiven of wil je straks ook "volwassen" feesten gaan doen of zelfs de kroeg in)

Fuiven en nog eens fuiven!

- wat voor stijl zit je? (qua geluidsset)

Beetje van alles eigenlijk... (sorry voor dit heel algemene antwoord)

- ten slotte: Wat is je budget?

Niet echt een vast bedrag maar bedenk juist dat ik 16 ben en dat ik nog geen jobke eb ;)

Comment

Ik zal zeker dit forum nog eens helemaal goed doorlezen. Ik heb je ook toegevoegd op msn, je weet maar nooit.
          Wat ik ook nog kwijt wou is dat ik het zeker niet erg vind om 2dehands te kopen... Zo kan ik mijn budget laag houden.

Comment

Working...
          X