Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag

Hallo
    Mischien en hele domme vraag maar goed..
    ik draai sinds kort bij mijn oom nu gaat deze verhuizen en tja een eindje verder weg dus
    mijn vraag is wij hebben boven nog 2 oude platenspelers staan kun je daar ook mee draaien
    wil dit graag ff weten voor dat ik spullen er voor haal

Re: Vraag

Hoogstwaarschijnlijk zijn dat belt-drive draaitafels. Het is wel mogelijk met deze tafels te draaien, MAAR
    ten eerste zul je merken dat deze niet snel op volle snelheid zijn (en dus lastig is om te mixen).
    Ten tweede moet je zorgen dat er een speciale element + naald op zit, anders heb je een grote kans dat je je platen heel snel vernield.
    Daarnaast zijn 'gewone' platenspelers niet gebouwd om mee te mixen en dus fragieler. Dit hoeft bij voorzichtig gebruik geen probleem te zijn.

Als je al deze punten bekijkt, kan ik je eigenlijk alleen maar adviseren andere platenspelers te kopen. Het is opzich dus wel mogelijk, maar je spelers zullen het denk ik niet lang volhouden en (als je de verkeerde naalden gebruikt) je platen ook niet.

Oja, ik gok ook dat je platenspeler geen pitch-control hebben?

Ik neem aan dat de platen en de spelers niet kapot mogen, anders had je je vraag niet hoeven stellen...  :wink:

Comment

Re: Vraag

En 'n mengpaneeltje is ook wel handig;)

Comment

Working...
      X