Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop RMX-20 BlackFire en even voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop RMX-20 BlackFire en even voorstellen.

Hallo ik heb een paar vragen maar aangezien ik nieuw ben zal ik mezelf eerst even voorstellen.
    Mijn DJ naam is DJ Pannaflexxx (afgeleid van paniflex , wat als goed is latijns is voor bakker, mijn achternaam)
    En ik ben nog vrij nieuw als DJ. Ook al ben ik nieuw  (ik draai nogmaar 3 weken) heb ik wel al 3 keer gedraaid in een jeugdhonk en heb ik al een paar feesten gehad waar ik mocht draaien.
    Dit was natuurlijk TE leip en daarom wil ik nou zelf een set aanschaffen. 8)
    Ik draai op het moment met een pioneer djm 500 mixer en met een dubbele numark cd speler.(maar die zijn niet van mij)

Met 2 vrienden van me (ook allebei DJ) wil ik nu 2 Reloop RMP-1 Black cd spelers kopen met een Reloop RMX-20 BlackFire 2 kanaals mixer.

( ook krijgen we binnekort beschikking over een mooie pioneer set als goed is)

Maar ik vroeg me af of ik wat meningen kan krijgen over de Reloop set. Het ziet er prima uit en de prijs is bijna niets vandaar dat we deze wille halen aangezien we toch wel beginners zijn.

Over de pioneer set die we kunnen krijgen is het allemaal nog niet helemaal duidelijk vandaar dat we eerst deze aanschaffen ( we zijn ook met ze 3en dus 2 mooie setjes  is wel genoeg)
    Verder wil ik zelf nummers gaan maken maar daar kom ik later nog wel een keer op terug. :wink:

MVG Roy,, DJ Pannaflexxx.

Re: Reloop RMX-20 BlackFire en even voorstellen.

Hallo,

ten eerste welkom hier, zit hier zelf nog niet zo lang maar draai al 3 en een half jaar plaatjes.

De reloop is idd een leuke set, alleen zou ik kijken voor een rmx30 dat ene kanaaltje kan heel handig zijn!

En de rmp1 black is ook een hele goede keus, alleen zou ik kijken naar de scratch versie(vinyl functie op het jogwheel)

Comment

Als je idd wilt  gaan kopen spaar dan door voor de RMP2, niet alleen de on board effecten (zoals de scratch) maar ook de zeer handige slot-in. Heb zelf namelijk niet altijd goede ervaringen met cd laden die uitschuiven.;)

Comment

oke oke bedankt voor de info.

We zaten idd ook al te kijken naar de rmp2 en de rmx30, maar op het pakket wat ik eerder noemde kunnen we hele mooie korting krijgen. :D
        Maarja ik heb al wat rond gekeke op het forum en lees hier en daar dat goedkoop duurkoop is.:P

Wat bedoel je precies met de probleme met de cd laden die uitschuiven? schuiven ze somaar uit tijdens een draaisessie of schuiven ze te sloom of juist niet goed uit?

Zou wel heel erg bale zijn als je, je cdtje er niet meer uitkreeg als je net lekker bezig bent :P

;)

Comment

Haha nou zo erg bedoel ik het niet;)

Maar een cd la die uitstaat kun je er makkelijk aflopen als je snel bezig bent ergens mee o.i.d.
          En het geheel is dan ook wat trager (cd eruit gooien, nieuwe er netjes inleggen, dichtdoen en dan pas gaat ie je cd lezen.

Vind persoonlijk een slot-in veel en veel fijner :)

Comment

Working...
          X