Hallo, ik wil me even voorstellen, ik ben Shaun kom uit Eindhoven, ben 14 jaar en heb net zoals iedereen hier plezier in het dj-en.
Nou, ik heb nu een jaar lang met een Bcd-2000 ''gespeelt'' en heb ook een PadKontrol gekocht. Maar zoals eigenlijk iedere Dj wil, wil ook ik ''into the next level''.
Ik wilde graag timecoded vinyl kopen, in combinatie met Virtual Dj of elke andere software (ik kan aan bijna elk software komen, omdat er een hele bekende dj langs mij woont, de naam lijkt me niet belangrijk?)
Maar nu komen mijn vragen:
Slijten de platen snel?
Welke timecoded platen zijn goedkoop maar toch best wel goed?
Kan ik het in combinatie met mijn BCD gebruiken?
Maakt het uit wat voor draaitafels ik koop?
Is het misschien beter om cd-spelers aan te schaffen i.p.v draaitafels?
Slijten de naalden ook snel?
Zijn de componenten duur?
Ik hoop dat iemand antwoordt kan geven op alle vragen, of tenminste een.
Ik heb trouwens ook niet veel geld, dus het liefst zou ik zo min mogelijk geld uitgeven.
Alvast bedankt!
Nou, ik heb nu een jaar lang met een Bcd-2000 ''gespeelt'' en heb ook een PadKontrol gekocht. Maar zoals eigenlijk iedere Dj wil, wil ook ik ''into the next level''.
Ik wilde graag timecoded vinyl kopen, in combinatie met Virtual Dj of elke andere software (ik kan aan bijna elk software komen, omdat er een hele bekende dj langs mij woont, de naam lijkt me niet belangrijk?)
Maar nu komen mijn vragen:
Slijten de platen snel?
Welke timecoded platen zijn goedkoop maar toch best wel goed?
Kan ik het in combinatie met mijn BCD gebruiken?
Maakt het uit wat voor draaitafels ik koop?
Is het misschien beter om cd-spelers aan te schaffen i.p.v draaitafels?
Slijten de naalden ook snel?
Zijn de componenten duur?
Ik hoop dat iemand antwoordt kan geven op alle vragen, of tenminste een.
Ik heb trouwens ook niet veel geld, dus het liefst zou ik zo min mogelijk geld uitgeven.
Alvast bedankt!
Comment