Announcement

Collapse
No announcement yet.

draaitafels en dj'en

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• draaitafels en dj'en

hallo ik dj als meer dan 1 jaar met programma's op de pc en will nu verder dj'en maar met platendraaiers.
    ik heb gezien in een filmke op youtube dat je platendraaiers lunt aansluiten op de pc en zo je mp3'kes kunt mixe via de platendraaier(gelijk deze dj de link staat hier http://nl.youtube.com/watch?v=3Aqf94y32ls) dus je scratch't de mp3's zo.en toch nog samples en vst effects kunt gebruiken met programma's (vb pcdj dex en virtual dj en mixmeister,... en als jullie nog programma's wete zet et er ook maar in)
    nu is men vraag of je dit kan doen met elke platen draaier (met directdrive).
    en of jullie me er wat kunne aanbevelen en wat dj winkels binne belgiƫ kunne zegge.

Re: draaitafels en dj'en

Ten eerste:

Post in het juiste topic (beginners topic) en schrijf niet zo achterlijk groot of koop een bril.

Waar jij naar op zoek bent is timecoded vinyl. En nee, dat kan niet met gewone platen spelers.

Comment

Startpost aangepast en verplaatst.

Beter opletten, reaper4151!!

Comment

Heb de beginpost niet gezien maar timm en dyno zijn aangebrand vandaag :)

Comment

iq dit wat deze dj gebruikt,wat is timecoded vinyl precies?

Comment

Nou kijk, er zijn 2 zeer slimme heren genaamd: ZOEKEN en GOOGLE!
            Mischien geven zij je het goede andwoord, als jij het goede woord intypt!

Succes!

Comment

Is heel het forum aangebrand ofzo:P

Comment

Stress rond de feestdagen he :wink:

maar soms worden er ook vragen gesteld die mensen zelf ook kunnen beantwoorden en ik kan begrijpen dat dat niet altijd even goed ontvangen wordt

Comment

Als Tnoxx hier nog was........ :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Comment

Working...
                  X