Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video clips mixen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Video clips mixen

Is er een software programma om video clips te mixen? Voor de muziek gebruik ik Traktor pro. Ik heb orginele video clips (niet van youtube) en die wil ik d.m.v. een beamer mixen.
    Bedankt.

Re: Video clips mixen

Na een beetje googlen heb ik een programma gevonden genaamd Virtual Dj Pro (had ik ooit eens gebruikt om muziek te mixen) Maar nooit gedacht of dit met videos kon. Even een demo downloaden om te kijken of het werkt. Laat het jullie weten......

Comment

Nee dat werkt niet, kan ik je al zeggen.

Ga op zoek naar Resolume.

Comment

Bedankt voor de tip.
        Nog even een vraag? Kan ik dit programma gebruiken met een externe mixer? Hetzelfde zoals je muziek mixt.

Comment

Ben er weer.... Ik heb naar de software gekeken en het programma ziet er mooi uit. Alleen lijkt het mij dat je met dit programma van tevoren je mixen moet maken en vervolgens kun je deze afspelen. Maar ik kan nergens vinden of ik live met een mixer de video clips kan mixen. Of zie ik wat over het hoofd.
          Bedankt.

Comment

Je kunt de clips combineren, dit is het enige programma ter wereld wat door Vj's gebruikt wordt;)

Je kunt zelfs live beelden van 'n webcam of digitale camera gebruiken.

Kwestie van even goed uitzoeken, is voor mijzelf alweer 'n hele tijd geleden dat ik het heb gebruikt. (dus kan helaas niet zo uitleggen hoe en wat)

Dit kan niet met 'n mixer, daar zijn speciale videomixers voor.

Comment

Hartelijk bedankt en ik ga ermee aan de slag.
              Ps. Wat voor video mixer wordt hiervoor gebruikt?
              Nu stop ik echt met vragen, hahaha

Comment

videomixers zijn er in alle vormen en maten; even zoekfunctie van wat online stores gebruiken.
                Maar die dingen zijn niet goedkoop hoor!

Comment

Working...
                X