Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke dj set

hey alemaal

na lang zoeken, wikken en wegen heb ik eindelijk naar mijn vermoeden een deftig dj setje samengesteld
    het is de bedoeling dat ik na oefen thuis zou kunnen dan draaien op feestjes van 18 jarige en zo
    aleen nog 1 vraag als er al effecten op je cd speler staan en ook op je menpaneel wat is het beste of zou ik dan een mengpaneel kunne kopen zonder effecten ??

hier mijn samengesteld setje:
    2X JB systems MCD 200
    1X Behringer djx 750

dit zou dan in combinatie gaan werken met mij hercules mk2 voor een timecode systeem  :D
    is dit een goed stje of raden jullie iets anders aan voor ongeveer die prijs

alvast bedankt voor de hulp

Re: welke dj set

Is een aardig setje om mee te beginnen, wat betreft je effecten:

Deze kun je beter op je mixer hebben dan op je cd speler

Comment

oke bedankt  dan zal ik voor deze set gaan

Comment

weet er ng iemand een goede cd speler tot ongeveer 350 euro en als het niet anders kan tot 400euro want ik wil eens verder zien of er soms ng beter cd spelers zijn rond die prijsklasse. aja ik zou het liefst hebben dat er scratch op de cd spelers zit.

heeft er soms ook iemand ervaring met de jb systems mcd 200 en wat zijn jullie bevindingen daar dan van.

grts sander

Comment

Re: welke DJ set

Originally posted by de_sander";p=" View Post
          weet er ng iemand een goede cd speler tot ongeveer 350 euro en als het niet anders kan tot 400euro want ik wil eens verder zien of er soms ng beter cd spelers zijn rond die prijsklasse. aja ik zou het liefst hebben dat er scratch op de cd spelers zit.

heeft er soms ook iemand ervaring met de jb systems mcd 200 en wat zijn jullie bevindingen daar dan van.

grts sander
          Hoi sander,
          Ik denk dat een Denon DN-S1000 een hele mooie cd-speler is met scratch (€339); zelf heb ik geen ervaring maar ik heb vernomen dat Denon een goed merk is.

Over de Jb Systems MCD 200 kan ik je weinig vertellen.

Groeten Maurits

Comment

kheb ng is een vraagje over die denon c1000 weet er soms iemand of die werken met virtual dj timecode want het is de bedoeling dat ik timecode ga draaien en ja ik weet wel zeker dat de jb systems mcd 200 met timecode werkt  en voor dat prijsverschil wil ik wel zeker zijn dat het werkt.

als er iemand informatie heeft over het positief en negatief gebruik van de denon c 1000 en de mcd 200 altijd welkom

Comment

na lang zoeken mag ik uiteindelijk mijn setje morgen gaan afhalen.
              het zijn geen denon dns 1000 of jb systems geworden en geen behringer mengpaneel
              hier mijn bestelde setup:
              2x denon dns 1200
              1x synq smx 3
              1x dap P1200 vintage
              2x jb systems pl 15
              ben in theorie heel tevreden over het setje en nu nog hopen dat hij het in de praktijk ook goed doet

Comment

Leuk set je, veel plezier ermee :wink:

Comment

Working...
                X