Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop RMX-30 Blackfire / Behringer DJX 750

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop RMX-30 Blackfire / Behringer DJX 750

Beste DJ's,

Ik heb 'n tijdje geleden via marktplaats 't volgende setje gekocht:

- 2x Citronic MPCD-S6 (CD spelers)
    - Behringer VMX 200 (Mengpaneel)
    - Behringer HPX 2000 (Headphones)
    - Onkyo versterker

Ik heb me lange tijd verdiept in DJ-Gear en kwam tot de conclusie dat dit voor (in totaal) €500,- geen slechte keus was. Alles werkt nog steeds zoals 't moet *8) Ik heb onlangs nog 2 speakers gekocht van het merk LEM.

Maar toch, 't mengpaneel voelt wat crappy aan. De knopjes voelen goedkoop aan, evcenals de faders. Ook zou ik een extra kanaaltje goed kunnen gebruiken (voor een PC aan te sluiten). Dus ik heb wat rondgespeurd op bax-shop en andere DJ-Gear sites en de volgende mengpanelen leken mij meer geschikt voor mijn stijl van draaien:

- Behringer DJX 750
    - Reloop RMX-30 Blackfire Edition (zonder BPM counters, die gebruik ik toch niet)

Mijn budget is €200,- En ik wilde jullie dus vragen naar ervaringen met deze mengpanelen, zodat het voor mij makkelijker zal zijn om een beslissing te maken. Ik heb momenteel ook een Behringer mengpaneel, maar zou de DJX 750 ook zo crappy aanvoelen?

Alvast bedankt :D

Yuri
    Last edited by marc; Thursday-19-11-2009, 14:26.

Re: Reloop RMX-30 Blackfire / Behringer DJX 750

Die voelt wel wat beter aan maar de Reloop RMX-30 is duidelijk een stuk beter!

Comment

RMX-30 is absoluut van betere kwaliteit. Behringer maakkt leuk spul voor weinig, maar het staat niet bepaald bekend om z'n "houdbaarheid".

Comment

Ja dat is een duidelijker en betere argumentatie dan ik had gegeven :wink:

Het enige wat Behringer maakt en wat ik eventueel nog zou durven te verkopen zijn de speakers van de Eurolive serie, is een redelijke monitor en goed voor zijn geld.

Comment

Working...
        X