Announcement

Collapse
No announcement yet.

het begin moet komen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het begin moet komen

ik wil me graag bezig houden met hiphop tracks mixen dat die hiphop bounche terug komt in de club.
    jullie snappen wat ik bedoelen een echte beginner het enigste wat ik heb is een computer goeie start.

1ste vraag,

met welk progamma kan ik het beste oefenen met het mixen van hiphop tracks ?

2de vraag,

iemand hele goed tips of regels waar ik mij aan moet houden

3de vraag,

iemand tutorials ?

ee, alvast bedankt iedereen van dit forum, ik hoop dat jullie mij goed kunnen helpen.
    en verder lets go.

:P

Re: het begin moet komen

Welkom en wat antwoorden:

- Wil je tracks maken of mixen maken? Voor het maken van mixen kijk naar Virtual DJ, BPM Studio etc
    Maken van tracks zie het producers forum

- Nee, maak er je eigen ding van, er zijn wel regels als je nummers uit gaat brengen, dit zijn regels opgesteld door de BUMA/STEMRA

- Zoek op youtube even, want er zijn duizenden tutorials.

En dan nog tenslotte: Ik vind je eerste zin 'n beetje vrreemd?? Je wilt Dj worden om overal weer de Hiphop terug te krijgen? :?

Comment

ja, moeilijk om dat uit te leggen, heb er ook eigenlijk geen zin in.
      zal het uitleggen ik ben zelf rapper en wil dat me tracks zo goed mogenlijk uitkomen.
      wat elke artiest natuurlijk wil het enigste probleem bij mij is .
      ik zou niet weten hoe en dat is mijn probleem dus..

thanxs nog.

rustig aan, nog meer mensen die mij goeie tips kan geven ?

Comment

Oke dat maakt wat meer duidelijk;)

Ga zelf eens aan de slag met producer programma's of zoek een producer die samen met jou aan de slag wil.
        Voordeel van samenwerken met een producer is dat je jezelf helemaal kan focussen op je tekst en rap ipv eerst uitzoeken hoe zo'n programma werkt en hoe je 'n hiphop beat moet maken.

Comment

ja, daar zit wel wat in alleen waar haal ik zo snel een producer vandaan die mij kan helpen?
          snap je wat ik bedoel dat gaat niet zomaar.
          dus ik ben niet in staat om een producer te zoeken maar verder geef ik jou wel gelijk natuurlijk.
          ik focus me ook op rap maar daarnaast kan ik ook nog mijn eigen dingen doen.
          heb genoeg tijd over om te rappen en ..., vul maar in en daar naast kan ik me normale ding doen.
          en dat komt omdat ik tijdelijk niet op school zit en dan praat ik over zes maanden ofzo
          dat lijkt mij voldoende snap je ?

dus en ik zou graag met een producer willen samen werken maar dan moet er wel een zijn.

Comment

Ja die vind je natuurlijk niet zo maar 1-2-3, maar ik denk dat het alsnog sneller gaat dan zelf leren producen;)

Plaats eens een oproep op wat grotere fora zoals Dj Resource, of zoek naar Producer fora (die zullen er ongetwijfeld zijn)

Comment

ja dat ga ik doen bedankt voor de goude tip.

ps:

zijn hier producer die in omgeving van gelderland (harderwijk) wonen ?

thanxs.

Comment

Post ff in het producer forum:wink:

Comment

Post ff in het producer forum:wink:

Comment

Als mensen niet de moeite nemen om goede zinnen te maken, dan neem ik ook niet de moeite om deze mensen te helpen...

Comment

8O

Comment

Originally posted by Ra_ver";p=" View Post
                        Als mensen niet de moeite nemen om goede zinnen te maken, dan neem ik ook niet de moeite om deze mensen te helpen...

Vergeleken met het gemiddelde niveau van het taalgebruik hier vind ik deze post wel meevallen hoor :lol:

Comment

Ik ga niet quoten, maar als iemand een keer een d i.p.v. dt schrijft kan ik daar wel overheen lezen. Echter wanneer er gewoon verkeerde persoonsvormen worden gebruikt, dan erger ik mij daaraan.

Hoofdletters gebruiken, helpt ook al veel  :wink:

Het zal wel aan mij liggen...

Comment

Terug te komen op de vraag! :P

Ik neem aan dat je rapt omdat je het leuk vind, niet alleen om "bekend" te worden. Ik ga ervan uit dat je microfoon etc. al hebt om dingen op te nemen en wat software op je computer?.. Daarmee moet je echt al een heel eind kunnen komen.
                            Internet staat vol met 10000000 beats die je legaal en gratis kan gebruiken.
                            Veel opnemen en gewoon op youtube, myspace, hiphop forums ect plaatsen.. En als er een producer is die je dope vind heb je weer een volgende stap gemaakt.

Heeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd in steken, geduld hebben en doorzettingsvermogen. Dit gaat niet van de een op andere dag.

Succes ermee!

Comment

Ja dankjewel,

je hebt wel gelijk vind ik, echt bedankt iedereen.

Ps: ik hou van jullie  :lol:  :D

Comment

Working...
                              X