Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluidskaart?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geluidskaart?

ik wil graag digitaal gaan mixen :)
    en er zijn een hoop leuke digitale mixers die je kan aansluiten op je pc maar wat is het verschil nou tussen een console zonder interne geluidskaart en met een geluidskaart ??        wat kan je nu niet als je geen ingebouwde geluidskaart hebt ??      alvast bedankt :)

Greetsz

Thomas

Re: geluidskaart?

Op bax-shop.nl zijn er echt heel veel digitale DJ-Gear te vinden,
    Zoals hercules, maar je kan denk beter USB Draaitafel kopen,
    Waar je een speakerset op kan aan sluiten en een USB-Stick in kan pluggen.
    Succes

Comment

Originally posted by DJMusique";p=" View Post
      Op bax-shop.nl zijn er echt heel veel digitale DJ-Gear te vinden,
      Zoals hercules, maar je kan denk beter USB Draaitafel kopen,
      Waar je een speakerset op kan aan sluiten en een USB-Stick in kan pluggen.
      Succes

Dat is helemaal geen antwoord op z'n vraag  :lol:

Er zijn verschillende digitale mengpanelen, van heel goedkoop tot heel duur, en behalve mengpanelen zijn er ook nog digitale controllers die je als 'n soort cd speler kunt gebruiken maar ipv cd's je pc gebruiken als data bron. Maar dat laatste is sowieso al vrij snel 'n stuk duurder.

Hercules heeft leuke modules (mengpanelen) voor relatief weinig geld

Comment

maar wat bettekent het nou als je geen interne geluidskaart hebt ?
        dat snap ik dus niet ik wil graag een hercules dj consol steel  http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...trol_steel.htm
        alleen daar zit geen geluidskaart in ofzeuw ? wat heeft dat te betekenen ?
        bedankt voor de reacties alvast ;)

Thomas

Comment

Ik zou een midi/console nemen met geluidskaart. Heb ik zelf ook, het is misschien net ietsje duurder, maar die geluidskarten zijn vaak beter dan die je standaard in je computer/laptop heb zitten.

Comment

Een geluidskaart is niks anders dan het geluid wat uit je pc komt. (zit op de achterkant van je pc, bijna alle pc's hebben tegenwoordig een ingebouwde pci geluidskaart)

alleen die kwaliteit is niet altijd even goed, maar als jij 'n hercules module koopt om thuis gewoon lekker mee te draaien en geen gekke dingen te doen, dan volstaat een standaard geluidskaart van je pc gewoon!

Comment

Working...
            X