Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dubbele cd speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dubbele cd speler

Hallo, Ik wil eigenlijk ook wel een beetje beginnen om wat te mixen. Ik wil het meer doen als hobby erbij. Ik heb al een mengpaneeltje en wil hier nu het liefst een dubbele cd speler bij kopen. Is dit wat? of kan ik beter 2 losse halen?

Peter

Re: Dubbele cd speler

Ligt eraan wat je wilt gaan doen, maar een dubbeldeck is zeker niks mis mee

Naar verhouding altijd goedkoper, het enige nadeel is dat als er iets kapot gaat je het hele apparaat moet vervangen..

Comment

I know, wil wel een beetje aan het beatmixen maar echt puur hobby.
      Maar dat gaat wel met zo'n kleine pitchfader?

En ik wil hem in mijn rackje zetten (wou zowiezo een goede racknountable cd speler omdat ik ook veel opneem en mensen wel is cdtjes meenemen.)

Comment

Dubbel cd-spelers kun je inderdaad prima mee mixen. Het is allemaal wel wat kleiner inderdaad, dus gewoon iets nauwkeuriger kijken naar wat je doet.
        Overigens heeft Numark over het algemeen leuke "instap dubbel cd-spelers".

Comment

Oke, qua dubbel cd speler is inderdaad Numark een leuk merk om mee te beginnen,
          Kijk eens naar de CDN-35 bijvoorbeeld of als je mp3 gebruikt de MP-302

Wil je in 1 keer goed uitgeven een 'n cd speler hebben die je hele leven mee gaat, kijk dan naar Denon. Absolute top qua dubbel cd spelers

Comment

Jah maar ik hou em toch in mijn rack dus dat moet denk ik niet zo'n probleem opleveren...
            is de cdn 22 wat? wil eigenlijk alleen beatmixen dat loopen hoeft niet heel erg.

Comment

cdn 22 is op zich een aardige speler, alleen qua feeling van je jog en reactievermogen is de cdn-35 wat beter.
              En als je gaat beatmixen is een prettige jog wel fijn

En eigenlijk 'n loop functie ook wel, kun je leuke dingen mee doen !

Comment

Ah voor een kleine 200 euro kan ik denk ik net zo goed een cdn35 halen dan. tweedehands...

Comment

Working...
                X