Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik sta voor een keuze qua dj set Hulp is gewenst!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik sta voor een keuze qua dj set Hulp is gewenst!

Hallo, ik had al vermeld dat ik een nieuwe set wil kopen (in een andere post). Nu zit ik te twijfelen tussen deze:
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Een stijlvol setje met zilveren kleur, bestaande uit twee JB systems MCD 200 CD spelers en een JB systems Beat 4 mengpaneel. Perfect voor zowel beginnende als wat gevorderde DJ\'s die graag met CD\'s mixen.

Ik wou het liefste rond de 500 - 700(misschien 800) euro komen.

Ik wil de set kopen omdat ik nu al een paar maand op m'n skytec draai (zie mijn post over beatmatchen).
    Mijn stijlen zijn over het algemeen hardstyle / hard-dance (hands up). maar ik ben ook niet vies van wat house en vocals in mixen etc.

Zou iemand mij misschien enige verduidelijking kunnen geven over de opties van de sets vergelijkend.
    Andere sets / Producten wil ik altijd naar kijken dus als je nog iets weet, post het a.u.b.

B.v.d.

Bram

Re: Ik sta voor een keuze qua dj set Hulp is gewenst!

Eerste set is een set met A-merk cd spelers en een hele goede B-Mixer.

De tweede set is een set met B-merk cd spelers en een fatsoenlijke B-mixer.

los daarvan is het opvallende verschil dat de eerste set een kanaal minder heeft op de mixer en de spelers behoorlijk klein zijn. Maar de kwaliteit van Denon is erg goed (op sommige gebieden beter dan Pioneer) en de Reloop mixers kun je ook jaren plezier van hebben.

De tweede set heeft dan wel weer een kanaal meer en de spelers zijn wat groter. Op zich is dit geen verkeerde set, maar ik zou je toch aanraden om, als je het geld er voor over hebt, voor de eerste set te gaan.
    Brengt ook meer op als je 'm gaat verkopen ooit.

Comment

De eerste :!:

Comment

Jaja, ik weet beetje laat een reactie, maar ik zat te denken. Is die prijs die bax-shop vraagt niet aan de hoge kant, als je bekijkt dat hij op marktplaats stond voor 500 euro.

Comment

Voor 2 stuks?

De prijs is niet aan de hoge kant, bedenk dat de mixer 2de hands ook nog 'n 100 euro kan kosten.

Dus 600 euro tegenover de 860 euro.

Het scheelt dus 260 euro en:

- Je weet zeker dat je nieuwe en goed werkende spullen krijgt
          - Je hebt garantie

En 2de hands is dat afweten, je kunt wel gaan kijken. Maar als je er nog niet veel verstand van hebt weet je niet waar je naar moet kijken om te bepalen of de spelers nu wel of niet in goede conditie zijn.

Comment

voor nieuwe gaan
            je kan nooit aan de buitenkant zien hoe het er van binnen uitziet. ook al heb je ze daar ff aanstaan om te kijken of alles werkt kan het apparaat naar bv een half uur wel gaan doen wat i niet moet

en €600 2e hands is veel te veel tegenover €860 als je het mij vraagt

Comment

Oke ik heb de mixer en CD Decks aangeschaft en ben er dan ook heel blij mee!

Maar nu heb ik een nieuwe vraag (gaat wel iets off-topic), maar hoe hou ik m'n mixer + cd decks stofvrij? Ik heb de laatste dagen een handdoek eroverheen gedaan maar nu zie ik dat eralsnog stofdeeltjes op zitten. Weet iemand een betere oplossing?

Comment

Flightcases kopen en elke keer de case weer dichtdoen na gebruik

Comment

Is er ook een "goedekopere" manier? want ik heb dus net een dure set aangeschaft dan komen er nog boxen bij etc. dus ik heb niet meer zoveel te besteden. Welke doek raden jullie mij aan i.p.v. een handdoek bijvoorbeeld?

Als ik weer wat heb bijverdiend komt die flightcase er nog wel;)

Comment

Oke, meteen een tip voor de volgende keer: spaar vooraf meteen door voor flightcases.
                    Zeker als je straks je cd speler ergens mee naar toe gaat nemen is dat echt noodzaak.

Maar goed: Misschien zijn er decksavers voor je spelers en mixer te koop?

Anders gewoon een theedoek erop leggen, die is minder pluizig dan een handdoek.

Dat je spullen een beetje stof happen of dat de buitenkant stoffig wordt is geen probleem overigens: De spelers  van Denon zijn zo ontworpen dat de binnenkant stofvrij blijft. En de mixer is ook van aardige kwaliteit, die kan ook wel wat hebben.

Comment

er zijn ook kunststof stofhoezen te krijgen voor mixers en CD-spelers. Maar een theedoek werkt vaak ook prima; gewoon eentje nemen met egale stof die niet pluist, en deze goed schoon houden. Een beetje stof kan geen kwaad, maar dat houdt wel in dat je de ruimte waarin je apparatuur staat regelmatig schoon moet houden. Apparatuur is namelijk de grootste stofmagneet in je huis ;-)

Comment

Bij mij is dat de stofzuiger hoor...........

Comment

los van je stofzuiger ja;  smartass ;-)

Comment

Sorry, zie je hoe vroeg ik die post plaatste...

Comment

Working...
                            X