Hallo,
Ik ben remco 15 jaar en wil graag gaan beginnen in de DJ wereld:p
Ik ga binnenkort naar spanje verhuizen en daar in de strandtent van mijn ouders werken.
Nu wil ik dus leren draaien om op het teras te kunnen draaien. Dit wilde ik gaan doen met ;
Een Hercules dj console RMX. Deze kost me 319 euro inclusief Virtual dj software bij de mediamarkt.
Nu vroeg ik me af, Heb ik dan al alles of komt er nog meer apparatuur bij kijken?
En kan ik hem dan op mijn surroundset aansluiten in mijn kamer, als ik aan het oefenen ben?
En hoe werkt dan met een koptelefoon? Moet ik dan heel de tijd de koptelefoon in het andere deck stoppen??
Of hoe werkt dat?
Op het terras draai ik natuurlijk geen metal, maar gewoon R&B en Pop.
Valt er met R&b En pop nog veel te mixen of niet?
Ik ben echt een beginner dus!:p
Iedereen die me helpt is welkom.
Ik wil morgen mijn spullen gaan kopen!
Gr remco
Ik ben remco 15 jaar en wil graag gaan beginnen in de DJ wereld:p
Ik ga binnenkort naar spanje verhuizen en daar in de strandtent van mijn ouders werken.
Nu wil ik dus leren draaien om op het teras te kunnen draaien. Dit wilde ik gaan doen met ;
Een Hercules dj console RMX. Deze kost me 319 euro inclusief Virtual dj software bij de mediamarkt.
Nu vroeg ik me af, Heb ik dan al alles of komt er nog meer apparatuur bij kijken?
En kan ik hem dan op mijn surroundset aansluiten in mijn kamer, als ik aan het oefenen ben?
En hoe werkt dan met een koptelefoon? Moet ik dan heel de tijd de koptelefoon in het andere deck stoppen??
Of hoe werkt dat?
Op het terras draai ik natuurlijk geen metal, maar gewoon R&B en Pop.
Valt er met R&b En pop nog veel te mixen of niet?
Ik ben echt een beginner dus!:p
Iedereen die me helpt is welkom.
Ik wil morgen mijn spullen gaan kopen!
Gr remco
Comment