Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goeie muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie muziek

Beste,

Ik moet op de school van mijn ouders een feestje draaien. ik ben normaal gezien Electro dj. maar nu moet ik dus jaren 80 gaan draaien.
    Nu ik weet daar bitter weinig van en heb nu nog een maandje om de Nodige CD's aan te schaffen (want het intereseerd me wel)
    nu vroeg ik mij af of er iemand een Playlist heeft voor me met Tittels van muziek waarmee je echt de pannen van het dak speelt.

Met de meest hoogachting,
    Billiet S.

Re: Goeie muziek

Google is je beste vriend in dit soort gevallen, zeker wanneer je die 80-ies zelf niet hebt meegemaakt ;-)

links;  

Succes!

Als je trouwens electro-dj bent kun je eigenlijk niet om de tachtiger jaren heen! Hoewel je zelf met "electro"
    waarschijnlijk de door de muziekzenders gebruikte variant bedoelt, en niet wat tot een jaar ofzo geleden nog met electro bedoelt werd.
    Hoe dan ook; kijk meteen even naar muziek als Kraftwerk, George Clinton, Melle Mel, Afrika Bambaataa, etc.

En als je paps en mams dan even los wilt laten gaan op een van de meest geniale electro-platen ooit, draai je "Blue Monday" van New Order! Werkt altijd, overal, en zelfs op huidige electro-feestjes!

Comment

Re: Goeie muziek

Thx man hier heb ik super veel aan !!!!

Comment

Working...
      X