Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een klein probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een klein probleempje

Dan val ik maar gelijk met de deur binnen. Ik draai met cdj-400 vanavond, nou heb ik wat problemen met het instellen van de cue.. voor het instellen van de cue zet ik hem nu op pauze op het punt waar ik hem wil hebben, druk op de GROTE RONDE cue knop en dan staat ie ingesteld, ik kan echter niet onder het draaien hem met diezelfde knop terug krijg op dat punt  terwijl ie doordraait, daarvoor moet ik eerst weer op play drukken.. hoe stel ik hem in om gewoon normaal door te kunnen draaien? ik heb op andere forums gelezen dat er een klein set-cue knopje rond
    de play/pauze en cue knop moest zijn om hem in te stellen.. is mijn probleem dan verholpen? en waar de **** zit die knop eigenlijk??

BVD Thommy-T

Re: Een klein probleempje

Hha jij schrijft dit bericht in de toekomst, het is hier nu nog 18.41 :P
    EDIT: Het forum staat nog op zomertijd

Maar goed een antwoord:

Waar jij het over hebt komt op geen een pioneer speler voor.

Ik cue altijd als volgt: Pauze, dan aan de jog draaien, dan als je 't punt hebt nog 'n keer pauze.
    Druk dan op Cue en je komt altijd terug op je cue punt. (wel alles in deze volgorde doen, OOK aan de jog draaien)

Waar jij het over hebt zijn denk ik de hotcue's, de cd speler speelt af, jij drukt op de hotcue en dan gaat ie zonder eerst te stoppen meteen naar dat punt.

maar: Die functie zit toevallig niet op de cdj 400. Je kunt dus alleen cue punten maken die, als je ze weer indrukt gaan spelen. Cue je op de manier waarop ik het heb gezegd, ga je door op cue te drukken altijd terug naar dat punt!

Comment

Working...
    X