Announcement

Collapse
No announcement yet.

Controllers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Controllers?

Als beginnende dj wil ik eerst eens kijken hoe ik het doe met een controller. Nu mijn vraag is , welke zou hiervoor gepast zijn?

Ik dacht persoonlijk aan de Hercules rmx dj console omdat deze het beste leek qua prijs/kwaliteit.

Als iemand mij zou kunnen helpen , het zou handig zijn =)

Re: Controllers?

Het is afhankelijk van je budget.
    Hercules zijn aardige controllers: zeker als je nog maar net begint en wilt ontdekken of je het mixen van muziek leuk vindt.

maar: draaien met zo'n controller is heel anders dan draaien met cd spelers of vinyl. Denk dus niet meteen dat je de sterren van de hemel kunt mixen of weet ik veel wat.

Ik zou zeggen: Koop inderdaad een RMX console en ga aan het spelen: bevalt het? Kijk dan eens verder!

Comment

kijk ook eens naar de controllers van reloop.
      ik heb de hercules rmx steel, maar als ik nu weer voor de keuze stond was ik voor de reloop gegaan!
      reden daarvoor is dat het appartaat net niet helemaal doet wat je wil, en virtual dj vind ik ook niet
      echt een super programma.

succes!

Comment

Originally posted by DerekHimself";p=" View Post
        kijk ook eens naar de controllers van reloop.
        ik heb de hercules rmx steel, maar als ik nu weer voor de keuze stond was ik voor de reloop gegaan!
        reden daarvoor is dat het appartaat net niet helemaal doet wat je wil, en virtual DJ vind ik ook niet
        echt een super programma.

succes!
        Heb je gelijk in, maar ik zeg hier toch: Hercules

Waarom: Omdat Michiel aangeeft eerst eens te kijken of het iets is.
        En dan is een grote uitgave aan een Reloop wat teveel (dacht ik dan)

Comment

allebij rond de 300 euro

edit: dacht dat i over de rmx had. Zat niet op te letten

Comment

Nee hoor, de meest eenvoudige Hercules heb je al voor rond de 100

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Inderdaad de RMX serie is even duur, dan zou ik ook voor Reloop gaan.

Maar om te beginnen zou ik dit bedrag uitgeven en daarna verder kijken

Comment

en welke van reloop is dan aan te raden? want ik kan wel meer als 200 euro uitgeven , als ik dan toch een controller zou kopen wil ik ook wel een beetje deftig

het probleem van de hercules mp3 e2 is dat hij zonder ingebouwde geluidskaart zit (dacht ik) en sinds voorluisteren toch nog vrij belangrijk is , dacht ik toch aan iets beters als de deze.

Comment

Ik zou eens kijken voor een Numark bijgeleverde Traktor software en zeker fijne controllers heb zelf de omni control.

Comment

QUOTE=MichielR;61240]als ik dan toch een controller zou kopen wil ik ook wel een beetje deftig[/QUOTE]

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan en vond de volgende vergelijkingstabel:
                  http://www.aboutdj.nl/tutorials/pc-e...ngs-tabel.html

Uiteraard zijn er weer nieuwe controllers bijgekomen en ik zou ook de prijzen even checken maar het geeft een mooi overzicht van de mogelijkheden van de apparaten.

Tip: ga er een paar uitproberen want niet alle systemen werken even stabiel.

Comment

Working...
                  X