Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn zoon wil DJ worden....wat te doen/kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

toppic is oud ...

Comment

Originally posted by dj_h2o View Post
      het beste is gewoon met traktor gaan draaien.
      dan kunt ge u laptop gewoon gebruiken.
      En? Waarom vind je dat het beste? :)

Originally posted by malstrommusic View Post
      toppic is oud ...
      Maakt niet echt uit als het iets toevoegt aan het topic toch? Dat het momenteel gewoon niks is, true, true, maar wellicht komt er nog een leuke discussie uit. En anders weet ik het kantoor van Rick te vinden, en de TR knop weet je zelf ook wel te vinden ;)

Comment

Ik denk voor mensen die 1 of zlefa meerdere ipods hebben met muziek dat dit:

Een leuk apparaat is om te testen. Ipod en CD in een oplossing. De enige twee dingen die jammer zijn naar mijn mening is Ipod is puur voor afspelen je kan niet 'pitchen' (verschuiven in tempo) en hij heeft geen USB aansluiting.

Comment

Ik zou persoonlijk niet snel met een HD controller gaan werken als het ook met computer kan. Computer is toch veel overzichtelijker en biedt ook veel meer mogelijkheden (bijvoorbeeld op gebied van zoeken, automatische BPM synchronisatie, waveforms enzovoorts).

Overigens vind ik zo'n Numark ding wel geweldig als je regelmatig losse setjes zonder dj verhuurt aan particulieren, voor tuinfeestjes, examenfeestjes enzovoorts, al zou ik dan eerder voor de mixdeck gaan. Daar kun je ook gewone USB apparaten op aansluiten ipv alleen een Ipod, maar die kost dan ook € 500,00 meer.
          Last edited by Geluid-en-licht.com; Friday-04-02-2011, 11:55.

Comment

Denk in dat geval ook eens aan de nieuwe American Audio Encore 2000. ;)
            Verkoopprijs daarvan is nog niet bekend, er is nog geen degelijk fotomateriaal (man wat heb ik me suf gezocht :mrgreen:) maar hij heeft bijna alles aan boord.
            Analoge inputs, USB-inputs, MIDI uit over USB, CD/mp3 spelers en al die bronnen kun je bij deck A en B apart schakelen. Zo kun je links met MIDI werken en rechts een verzoekje op USB of CD er in knallen. Best geniaal.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Denk in dat geval ook eens aan de nieuwe American Audio Encore 2000. ;).
              Naar dat apparaat heb ik ook met een schuin oog gekeken. Lijkt me ideaal als reserve-set of als set voor kleinere klussen.

Comment

aan speakers is de mc reeks altijd leuk om te beginnen, dat heb ik ook, en doet het perfect voor de prijs!

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                  anders had ik rommel (jb systems enzo)!
                  Zo slecht is JBsystems niet, niet voor het geld dat je ervoor uitgeeft.

Natuurlijk zit je met Pioneer en Denon veel beter!!!!

Comment

Ik denk dat dit al een heel eind geregeld is hoor ;) Ik heb er de laatste tijd in iedergeval niet veel van gelezen ;)

Kortom in mijn ogen onzinnige update.

Comment

Working...
                    X