Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en helemaal fan van draaien!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw hier en helemaal fan van draaien!

Hey allemaal,

Ik ben altijd een grote fan geweest van het zelf draaien, maar nooit zover gekomen.
    Nu ben ik bij een vriend gaan draaien op zijn pioneer set en ik ben helemaal weg van het draaien. Genieten gewoon!!

Ik ben helemaal nieuw in het "DJ-wereldje". Dus ik weet ook niet echt veel.

Ik ben nu aan het zoeken voor iets om thuis mee te kunnen beginnen.
    Ik wil eerst alle basics goed onder controle hebben, dus een setje van 1500 euro is dan iets te veel van het goede.

Nu heb ik op het internet zitten zoeken en kwam ik uit bij het volgende:
    [edit Rick]
    Hercules DJ Control MP3 E2

Nu wil ik aan jullie (ervaren mensen) vragen of dit goed is om mee te beginnen?
    Op den duur komt er natuurlijk meer bij kijken wordt het verhaal ook duurder, maar om de basics en de feeling te krijgen leek mij dit prima.

Btw, Iemand ook suggesties voor een degelijke headset?
    ik vond deze: http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html

Ik ga verder met speuren!

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp! Ik zie er naar uit om te beginnen!

Groetjes,
    Maikel
    Last edited by Rick; Thursday-25-03-2010, 12:13. Reason: externe link veranderd naar Bax-shop versie

Ik vind de Hercules DJ Control MP3 e2 eigenlijk to compact en mis een koptelefoon aansluiting. Er zijn erg veel controllers te koop op het moment dus laat je adviseren bij een shop. Op AboutDJ staat ook nog een vergelijkingstabel: http://www.aboutdj.nl/tutorials/pc-e...ngs-tabel.html
    Weliswaar niet meer helemaal uptodate maar geeft wel een duidelijk overzicht wat er te koop is.
    Let ook op de software, kan je PC/laptop daarmee overweg.

I.p.v. de Hercules DJ Control MP3 e2 zou ik persoonlijk eerder kiezen voor de RMX of de RDJ van Reloop.