Announcement

Collapse
No announcement yet.

vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen.

beste forum leden. ben net enkele dagen geleden begonnen met het maken van mijn eigen platen. nu werk ik nog met een demo versie. en heb nog geen draaitafel. en zo. dit is wat ik al deze dagen in elkaar gezet heb. www.youtube.com/mozartlaan120

nu heb ik wat vragen. ontrent mijn volgende project.

hoe kan ik van een liedje. bijvoorbeeld vader jacob. een stukje muziek er uit halen. bijvoorbeeld een klein stukje vader jacob met muziek)???
    hoe importeer ik dat dan in fl studio 9. (nog wel demo versie)
    hoe kan ik dan dat stukje gebruiken voor mijn mix.???
    en welke versie beveel je een beginner aan die met fl studio werkt.???

dit waren mijn vragen.

groetjes dj donkey kong.

Als het goed is kan je nummers in fl inladen je kan dan slepen tot je het juiste stukje te pakken hebt hoe het precies werkte weet ik niet meer ben nu op de cubase tour, Met magix musicmaker kan je hellemaal makkelijk knippen trouwens! Gelijk een tip zoek even op hoe muziek in elkaar moet zitten hoe het tellen van beats gaat zo kan je een nummer opbouwen.
    Wat je nu hebt opgebouwd is gewoon een helleboel kicks en een irritant piepje waar ik snel aggresief van werd.

Ga maar eens tellen en luisteren naar bijvoorbeeld "one" van de swedish house maffia je zal snel merken en horen wat ik bedoel als je dat hoort en dat gevoel hebt dan komt het goed.
    Ik ben zelf helaas niet zo goed in het uitleggen van het tellen van beats wellicht is iemand anders daar beter is en anders is google of youtube al snel je beste vriend, hier zijn ook veel filmpjes over fl te vinden.

Op dit moment is elke FL geschikt tot op heden ben je nog bij de basis en heb je alles er om heen niet nodig dat is pas voor later maar dat is mijn mening ;)

Produceren is moeilijk toevallig komt mijn nummer ook pas de 23-december uit.
    Last edited by Partysounddriveinn; Friday-17-12-2010, 04:28.

Comment

daar kan ik wat mee.

ik wil graag als ik beter kan nightcore gaan produceren. dat lijkt me erg gaaf.

Comment

Je kan maken wat je wilt maar je moet er erg in houden dat er altijd een verband zit in muziek.

Comment

oke wel heb ik een nieuwe nr gemaakt. zie www.youtube.com/mozartlaan120. (dj donkey kong-target is locked.

Comment

Working...
          X