Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik het best kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kan ik het best kopen?

Beste allemaal,

Ik heb op dit moment een hercules dj control mp3 e2, maar ben daar niet helemaal tevreden over. Ik zou namelijk graag 2 losse table tops willen die ik kan aan sluiten op 1 macbook.
    Ik begrijp dat ik daarvoor ook software nodig heb, maar ik heb niet een ontzettend groot budget (Ik zit te denken aan zo'n 250-300 euro). Daarom zou ik jullie graag voor wat advies willen vragen. Wat denken jullie dat ik t beste kan kopen.

Alvast super bedankt!

Dan zou je op tweemaal zoiets uitkomen. Je gaat dan wel een klein stapje omhoog, maar persoonlijk zou ik dan iets meer geld bijleggen en dan iets moois kopen waar je zeker nog een poos mee vooruit kunt.

Comment

Is dat budget per stuk?

Comment

300 euro voor alles?
        of 300 enkel voor het programa?

Comment

Originally posted by malstrommusic View Post
          300 euro voor alles?
          of 300 enkel voor het programa?
          Ja 300 euro is mijn budget voor alles ja, kan natuurlijk wel iets omhoog eventueel.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Dan zou je op tweemaal zoiets uitkomen. Je gaat dan wel een klein stapje omhoog, maar persoonlijk zou ik dan iets meer geld bijleggen en dan iets moois kopen waar je zeker nog een poos mee vooruit kunt.
            Kun je ook een voorbeeld geven van zoiets waarmee ik nog een langere poos vooruit kan?

Comment

sorry dat ik er opnieuw iets bij zeg maar ik heb besloten dat het ook goed is dat het een cd speler is. Hij hoeft dus niet per se op de computer aangesloten te zijn.

Comment

Ook wanneer het alleen om CD-spelers gaat heb je dan voldoende budget voor alleen een starterssetje. En aangezien je al wat ervaring hebt opgedaan met de MP3 E2 kun je kijken voor een redelijke stap omhoog als het gaat om functionaliteit. Feit is dan wel dat je budget dan ook moet meeverhuizen. ;)

Het is dus de vraag wat je daar mee wilt doen.

Comment

Ook wanneer het alleen om CD-spelers gaat heb je dan voldoende budget voor alleen een starterssetje. En aangezien je al wat ervaring hebt opgedaan met de MP3 E2 kun je kijken voor een redelijke stap omhoog als het gaat om functionaliteit. Feit is dan wel dat je budget dan ook moet meeverhuizen. ;)

Het is dus de vraag wat je daar mee wilt doen.
                  Oke, nou ik wil best wel even kijken of mijn budget omhoog kan maar het gaat wel alleen om thuis draaien. Ik draai gewoon thuis voor mijn plezier en heel soms op een feestje. Ik zou ben maandag jarig dus er komt dan ook wel wat geld binnen dus het budget is zeker weter aanpasbaar. Ik beschik op dit moment al over een (oude) versterker, 2 (oude) boxen en een mixer met een ruis erin. Dus ik heb wel een nieuwe mixer nodig.
                  Rick, kunt u mij misschien adviseren wat ik nodig heb?

Comment

Deze kan weg.
                    Last edited by Guest; Friday-24-12-2010, 21:12.

Comment

Als het alleen om CD's gaat zou ik kijken voor een set als deze.
                      Liever via de Macbook blijven draaien? Dan is misschien een Digital Jockey 2 master edition een idee. die heeft ook al een ingebouwde geluidskaart, dus kun je direct op je luidsprekers aansluiten.

Tabletops die zowel MIDI heeft als een CD-slot? Dan kun je eens kijken naar de Numark NDX 800. Echter moet je er dan twee van hebben en zit er nog geen mixer bij. ;)

Comment

Heb je al een geluidskaart? Anders zou je kunnen overwegen om eerst een usb (of Deze: http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/relo...t-details.html) mixer te kopen.
                        Last edited by Guest; Friday-24-12-2010, 21:15. Reason: Wat een F*ck software, je kan in IE geen korte links maken.

Comment

Als het alleen om CD's gaat zou ik kijken voor een set als deze.
                          Liever via de Macbook blijven draaien? Dan is misschien een Digital Jockey 2 master edition een idee. die heeft ook al een ingebouwde geluidskaart, dus kun je direct op je luidsprekers aansluiten.

Tabletops die zowel MIDI heeft als een CD-slot? Dan kun je eens kijken naar de Numark NDX 800. Echter moet je er dan twee van hebben en zit er nog geen mixer bij. ;)
                          Ja dan wordt t allemaal best wel weer duur. De eerste optie lijkt me ook wel een goeie maar kan ik dan niet beter deze nemen http://www.bax-shop.nl/combi-spelers...-details.html?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                            Heb je al een geluidskaart? Anders zou je kunnen overwegen om eerst een usb (of Deze: http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/relo...t-details.html) mixer te kopen.
                            Ja maar het probleem dan is dat ik dan al meer dan 400 euro kwijt ben en ik ook nog 2 cd spelers nodig heb, dus dat lijkt me niet zo'n hele goede optie denk ik? Maar wel bedankt!

Comment

Ik denk dat losse onderdelen in verband met latere uitbreiding toch handiger is.
                              Last edited by Guest; Friday-24-12-2010, 21:19.

Comment

Working...
                              X