Announcement

Collapse
No announcement yet.

brobleempje. (fl studio demo)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brobleempje. (fl studio demo)

beste mensen. ik heb niet zolang gelden een demo versie van fl studio gedouwnload. nu is mijn brobleem is als volgt'.

ik heb een liedje daarvan een stukje daarvan uitgehaald en wilden het in fl studio importeren niks aan de hand maar toen eenmaal in fl studio was. ging ik het toevoegen aan mijn song. maar het desbetreffende liedje werdt harstike hard misvormd. en zitten veel fouten in. de gecute stukje zelf had geen fouten en speelde moeiteloos af via windows media player. maar in fl studio ging het mis. wat kan ik hier aan doen.
    Last edited by donkey kong; Monday-27-12-2010, 11:37.

Brobleem, dat is toch echt een nieuwe voor me :D

Maar het antwoord: zet je sample rate op 44.1 kHz.

Comment

(sorry maar hoe pas ik dat aan)??

Comment

Bij je instellingen, audioinstellingen en dan Mixer Interpolation: Linear en Sample rate; 44100 Hz.

Comment

ik heb een demo versie. en hij blijft de beat misvormen.

Comment

Ja, en? Maakt niet uit of je nou een demoversie of de uberdupermastergoudeneditie van 10.000 dollar hebt, je zal sowieso in de instellingen moeten zoeken naar de sample rate; al gedaan?

Comment

jaah heb ik al gedaan maar de lijn die in de beat zit loopt van onder met een gebogen lijn naar boven. ik denk dat het brobleem is.

(sorry dat ik nog zo laat reageer. maar was nog tv kijken.:D:mrgreen::mrgreen: laterz)

Comment

aaah, ik snap het.

ga in edison en slice daar je beat weer, sleep deze naar je playlist of naar je vak met instrumenten ( sorry heb fl studio niet bij de hand )

gewoon opnieuw proberen, als het niet lukt laat me dan iets weten dan haal ik effe mn cd

Comment

welke stappen die ik neem voor de beat zijn.

0. ik heb mijn oudio settings al goed staan.
                  1. ik klik op file.
                  2. klik op import.
                  3. beat to slice.
                  4. enkele klik mijn bestandje en openen.
                  5. ik start geen nieuw project en klik op acepteren.
                  6. hij laad het stukje muziek.
                  7. hoe voegt hem toe tot mijn beats en plaats hem in de muziek.
                  8. dan gaat het al mis bij begin 7. hij heeft de muziek stukje al geladen en dan is de lijn al vekeerd.
                  9. hij doet het niet wat hij hoort te doen.
                  10. ik baal :evil:
                  11. grrrr.

dat is wat ik doe. (ik heb nog wel een demo versie maar wil graag over switchen tot een betaalde versie van fl studio)>
                  Last edited by donkey kong; Tuesday-28-12-2010, 18:25.

Comment

weet nog iemand een antwoord:D

dank je:D

Comment

plugin broblemen.

ik heb een plugin gebruikt om te kijken wat het deed nu wil ik die plugin er weer uit gooien hoe doe ik dat met fl studio??? want ik heb er in gegooid in de song en toen veranderde het hele liedje en ik wil hem er weer uit gooien.

het gaat om de hardcore plugin. demo versie.:)
                      Last edited by donkey kong; Monday-17-01-2011, 08:35.

Comment

Ik heb je bericht even meegenomen naar dit topic. We krijgen anders namelijk een hele stortvloed aan berichten en vragen over FL die allemaal losstaand zijn, dat wordt onoverzichtelijk.

Verder heb ik zelf geen ervaringen met fruityloops, dus ik kan je helaas niet helpen met je probleem. Wellicht zijn er nog andere forumleden die een helpende hand kunnen toesteken.

Comment

Op het delete knopje drukken zou moeten helpen :)

Comment

plugin bleef broblemen veroorzaken en ben opnieuw begonnen tot grote snik. maar hopelijk wordt het weer net zo als eerst:D

Comment

laat maar.
                              Last edited by donkey kong; Sunday-30-01-2011, 13:20. Reason: al opgelost

Comment

Working...
                              X