Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Juist kerel. Ik zie steeds vaker dat je een vraag post, met of een antwoord dat via makkelijk Googlen te vinden is, of dat je zelf na eventjes al reageert op jezelf dat je het antwoord al weet.
Misschien is geduld en het niet gebruiken (op de andere manier) van het forum een goed begin.
Probleem gevonden? Wat is het probleem? Zijn er anderen met het probleem (Google) en hoe losten zij het op? Helpt normaal denkwerk ook niet? -> Forum.
"Zucht..." Misschien dat je voortaan eens een spellingscontrole door je berichten moet laten gaan, dan was je ervanzelf achtergekomen dat het een PROBLEEM was.
Last edited by Guest; Wednesday-29-06-2011, 19:39.
Och och och... als ik een euro kreeg voor iedere spellingsfout die ik op het forum tegenkwam, dan zat ik nu in mijn grote villa in Hawaii te rentenieren...
En ja, de een is beter in spelling dan de ander. En misschien kunnen sommigen iets meer moeite besteden aan hun post.
Maar dit is niet het topic om daar continu over door te blijven gaan. Heb je klachten of opmerkingen, dan stuur je die maar naar mij per PM en dan zal ik wel zien of er maatregelen genomen moeten worden.
ik heb nog een vraag. hoe bereken ik het tempo van een nr??
ik ben nu bezig met het nr rocket to uranus. stukjes audio aan het uithalen maar wil de tempo er van weten??
ik heb nog een vraag. hoe bereken ik het tempo van een nr??
ik ben nu bezig met het nr rocket to uranus. stukjes audio aan het uithalen maar wil de tempo er van weten??
Simpel. Je kijkt even omhoog en dan staat er een getal, dat kan oplopen van 010,000 t/m 999,999
Dat is het bpm van je gehele nummer. Als je het van een geluid wilt weten, staat dat normaal gesproken achter de naam. Ik zal even kijken; als je met de rechtermuisknop klikt op het geluid dat je in de playlist hebt staan, druk je op detect tempo (ergens onderaan) en dan is het bovenste getal dat je ziet in het venstertje dat tevoorschijn komt het bpm. Als dat niet werkt komt dat misschine omdat je de demoversie hebt; je kan ook gewoon FL studio 10 XXL gratis (maar illegaal :cry:) op thepiratebay downloaden. Leuk voor gewoon thuis maken en aan je vrienden laten horen, maar als je er geld mee gaat verdienen moet je het gauw legaal verkrijgen ;)
Comment