Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Als hij bij ons gekocht is, snel terug dichtmaken zodat men niet ziet dat hij open geweest is en onder garantie naar ons terugsturen. Er zit namelijk gewoon garantie op van een jaar. ;)
Ok dankje voor de tip dat is erg fijn om te horen. Nemen jullie echter ook genoegen met een bankafschrift? Ik heb destijds het bonnetje niet bewaard. en de verpakking heb ik ook niet. :oops:
Zolang je het retourformulier maar volledig invult komt het helemaal goed. ;) We kunnen alles aan de hand van je debiteurnummer terugvinden in het systeem.
Dat de originele verpakking er niet meer bij zit is niet zo'n ramp, maar zorg wel dat hij goed verpakt wordt.
Zie voor meer informatie en de afhandeling de Garantie & Retouren pagina op onze website. Hou wel de instructies goed in de gaten om zeker te zijn van een vlotte afhandeling. ;)
Als je er niet uitkomt, laat het dan even weten of contacteer de helpdesk. :)
ok dat is super om te horen! ik woon echter niet zo ver van bax-shop vandaan. Ik kan ook even langs komen. Mits dat het voor beide partijen makkelijker maakt? Of is het voor jullie beter dat ik het product gewoon opstuur?
Comment