Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor boxen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor boxen?

Hallo,

Ik ben een beetje aan het orienteren op het gebied van de juiste boxen.

Wat ik wil?

- 150 man zuiver geluid
    - budget niet
    - Aktieve of passieve maakt niet uit maar bij pasieve wel graag een versterker bij vermelden.

Dat was het denk ik wel. Wie wil mij helpen want ik kom er niet uit !

wat is je budget?

Comment

ongeveer 1000 á 1500 euro??

Comment

Dan zou ik zeker even bij de showroom langsgaan en gaan luisteren!

Comment

showroom is niet echt dichtbij, woon zelf in Drenhte..

Comment

wat voor een soort muziek wil je erop af spelen?

Comment

Wat is je toepassing? Stampende housefeesten of meer bruiloftjes? ;)

Comment

80´s muziek maar geen housefeesten enzo, maar bruiloften, verjaardags feesten enz

Comment

je kunt kijken naar 2 flinke (actieve) speakers.
                  Ik weet niet of je er ook gelijk of later subwoofers eronder wilt?

Ik heb zelf momenteel 2x DB Technologies opera 605D actieve speakers staan.
                  150 man op "disco" volume zal je hier niet mee halen maar een leuk feestje voor 80/100 man zal wel gaan lukken.
                  Binnenkort wil ik deze gaan uitbreiden met 2x DB opera Sub18D subwoofers en dan heb je toch wel een leuk setje waar mee je ver over de 100 man mee kunt bespelen.

Met de 2x opera 605 speakers zit je bij bax-shop op de 869,- per stuk (iets over je budget heen)
                  Met later 2 Sub18D subwoofers erbij zit je op 1259,- per stuk (maar dit is nu misschien nog helemaal niet van toepassing)

Met alleen de 2 actieve speakers heb je al een kwalitatief goed setje waarmee je wel een leuk feestje kunt geven en je hebt ook nog is een set die je later uit kunt breiden met (bijpassende) subwoofers.

Comment

Working...
                  X