Announcement

Collapse
No announcement yet.

school opdracht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• school opdracht

ik ben dj hubear ben 13 jaar en heb een school odracht -->

ik heb een opdracht voor school:S
    en hou hem over dj'en hebben jullie meer informatie voor mij >?

mvg dj hubear;)

Ik geloof dat jij de opdracht hebt. Zou je dan niet zelf wat ondernemen om informatie op te zoeken? Genoeg te vinden op internet.

Comment

Als jij de opdracht gekregen hebt, moet je zelf een compleet onderzoek in elkaar gaan steken.

Dit is hetzelfde als langs de mcdrive rijden en zeggen; 'ja doe maar iets lekkers' ;)

Wees concreter in je vragen en laat zien dat je je er zelf voor wilt inzetten. Dan zijn er vast wel mensen die ervaringen willen delen.

Comment

Okay, dus je bent DJ ? dan weet je zelf toch al wel iets wat je kunt vertellen.

13, dus dat is dan brugklas of tweede? En wat voor opdracht is het, moet je een werkstuk schrijven, of een spreekbeurt / presentatie houden?

Je zou eventueel kunnen beginnen met een stukje te vertellen over het ontstaan van dj'en (hierover is vast genoeg te vinden op o.a. wikipedia ( MAAR NIET ZO MAAR KOPIEREN, ) zet het ff in je eigen woorden, vindt de docent ook leuker ) )

vervolgens zou je iets kunnen vertellen over de verschillende soorten dj's, denk hierbij aan bijvoobeeld de dj's in clubs, de beroemdheden (wat iegenlijk vooral producers zijn), zoals tiesto, armin, deadmau5 etc. ) en drive-inn dj's. En natuurlijk over wat je zelf doet als dj zijnde. Vervolgens kan je nog wat vertellen over DJ apparatuur.

Comment

Het lijkt me dat het nu wel weer genoeg voorgekauwd is...

Comment

oke thnx

Comment

Working...
            X