Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor pro, CDJ1000 en DJM800 koppelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor pro, CDJ1000 en DJM800 koppelen

ik zit nu inmiddels al 3 dagen te rotzooien om alles draaiend te krijgen maar ik kom er even niet meer uit... waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.. wie kan mij helpen??

ik probeer 2 CDJ 1000 mk3 een DJM800 en de traktor te koppelen zodat ik daarmee kan draaien.
    gisteren was ik aardig op weg door toeval maar vandaag krijg ik weer niets voor elkaar.
    wie kan mij stap voor stap de de instelligen geven..

groet

Heb je Traktor pro of Traktor scratch pro? Je hebt in cd spelers met traktor te laten werken namelijk Traktor scratch pro/duo nodig.

Comment

ik heb de traktor scratch pro

Comment

Als je dan de stappen op het bijgeleverde papier volgt dan is het in iedergeval goed aangesloten. Als je dat hebt gedaan kan ik je weer verder helpen met de instellingen.

Comment

alles is aan gesloten.. ik kwam er achter dat na mijn update ik de driver voor de audio 8 kwijt was. deze weer opnieuw geinstalleerd.
          ik heb nu met beide CDJ's contact met de computer.
          alleen bij CDJ 2 heb ik het geluid van de tijdcode cd.. dus die piep!

Comment

Dan moet je het schakelaartje waarmee je kan kiezen tussen cd en phono/line omschakelen.

Comment

helemaal top, tot u toe... klopt het dat ik op de CDJ's alleen nog maar de pitch en de start en stop knoppen kan bedienen?

Comment

Nee, je moet ook kunnen loopen scratchen en nog wat jog functies.

Comment

Working...
                X