Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draaien in een club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draaien in een club

Binnenkort draai ik voor het eerst in een club, waar ze uiteraard een CDJ-2000 set hebben staan. Ik heb nog nooit echt voor langere tijd op Pioneer gedraaid, heb thuis een Numark iDJ2 staan.

Omdat ik pas 14 ben, nog niet helemaal in het vak zit en dus krap bij kas zit heb ik geen enkel idee hoe ik me hier op voor kan bereiden. Ik wil natuurlijk een goede indruk achter laten maar ik zal het verschil in lay-out en functies behoorlijk merken en weet daarom niet of ik beter van te voren kan zoeken of ik niet ergens een aantal uren in de week op een Pioneer set kan draaien of dat ik het maar gewoon moet gokken.

Vragen of je eens een middagje kan proefdraaien. ;)

Comment

Woon je in de buurt van sliedrecht?

Comment

45 minuten rijden, noem ik redelijk in de buurt.

Comment

14 jaar en je gaat draaien in een club. Whow, dat is een droom van mij.:eek: Ik zou zeker bij Dave gaan kijken en oefenen. Zo kun je je inschatten hoe het allemaal werkt want van een Numark Idj2 naar een Pioneer cdj-2000 is een hele groot verschil. Neem vooral de tijd ;) en veel succes. trouwens hoe ben je terecht gekomen om te mogen draaien in die club ??

Comment

Bij mij zou je kunnen draaien met een setje cdj-850's en een djm-800.
            Met 2 DB Technologies opera 605D als monitorspeakers.

Als je intresse hebt zie ik het wel per p.m.
            De volgende 2 weken heb ik vrij, je zou dan een dagje (of middagje) kunnen komen.
            Ben zelf 17 jaar.
            Last edited by --Djdave--; Sunday-31-07-2011, 00:40.

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
              Ik zou zeker bij Dave gaan kijken en oefenen. Zo kun je je inschatten hoe het allemaal werkt want van een Numark Idj2 naar een Pioneer cdj-2000 is een hele groot verschil.
              En van de cdj-850 naar de cdj-2000 valt het opzich wel mee,
              Je weet dan in iedergeval hoe het aanvoelt.
              En ben je nog niet helemaal bekend met de cdj-2000, wil ik je daar de extra functie ook wel over uitleggen.

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
                14 jaar en je gaat draaien in een club. Whow, dat is een droom van mij.:eek: Ik zou zeker bij Dave gaan kijken en oefenen. Zo kun je je inschatten hoe het allemaal werkt want van een Numark Idj2 naar een Pioneer cdj-2000 is een hele groot verschil. Neem vooral de tijd ;) en veel succes. trouwens hoe ben je terecht gekomen om te mogen draaien in die club ??
                Haha ja van mij ook! Ik heb als tip van een andere DJ dat het handig is om aan wedstrijden mee te doen, en 1 van deze club heb ik dus gewonnen. Zo ben ik er terecht gekomenW

Comment

Working...
                X