Announcement

Collapse
No announcement yet.

Contests.....wat willen we?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"met de pc gemaakt en live"

Kleine kantteking.......Stel ik werk gewoon met een controller , geen auto bpm gedoe en geen mooiere waveforms (of uit) dan een MKIII eruit perst (niet dat ik dat ik daar uberhaupt wat aan ga hebben met een 10 min 5 nummers mix maar het gaat om het idee). Kan ik dat dan gewoon live noemen? Want in princiepe doe ik niks anders behalve dat ik geen cd hoef te wisselen maar de track in mijn pc moet laden. Ik snap dat Mixmeister geen live meer is maar wat ik doe is gewoon live mixen.

Comment

Final Scratch, BPM etc vind ik gewoon onder de noemer live vallen....je hoeft inderdaad geen cd of plaat te verwisselen.

Onder "met de pc gedaan" valt alles wat op meerdere sporen gesequenced wordt. Of dat nou op een pc, apple of een stand alone multitracker is.....

Comment

Originally posted by DJCASE
        Originally posted by EJAY
        kunt het beter bij hardstyle houden, jump kunnen we wel aparte contest voor houden.
        kun je ook iets anders zeggen dan f*ckin' hardstyle? :roll:

Alle berichten die jij dit weekend hebt gepost staan minstens 5 keer hardstyle in (ok, nu overdrijf ik)...

Maar je snapt vast wel wat ik bedoel, het is wel duidelijk dat je van hardstyle houd.

duzzzz :lol:
        addictid to hardstyle :lol: zeker weten

[h2] HARDSTYLE [/h2]

Comment

zught {mode)

Comment

Originally posted by Myzrael

Kleine kantteking.......Stel ik werk gewoon met een controller , geen auto bpm gedoe en geen mooiere waveforms (of uit) dan een MKIII eruit perst (niet dat ik dat ik daar uberhaupt wat aan ga hebben met een 10 min 5 nummers mix maar het gaat om het idee). Kan ik dat dan gewoon live noemen? Want in princiepe doe ik niks anders behalve dat ik geen cd hoef te wisselen maar de track in mijn pc moet laden. Ik snap dat Mixmeister geen live meer is maar wat ik doe is gewoon live mixen.
            Niet zeuren maar oefenen!!!

MOD Edit: Joey.....sugt, gedraag je toch eens een keer.

Comment

Originally posted by dj_joey
              Originally posted by Myzrael

Niet zeuren maar oefenen!!!
              Nergens heb je mij horen zeuren. Ik stelde een serieuze vraag die door Stephanie ook gewoon serieus is beantwoord waarvoor dank.

Comment

Uuh Techno?

Comment

ik ben al begonnen aan de mix

Comment

Ik niet.........controller stuk (flut ding is het ook).....heb nu 1 draaitafel staan en geen mengpaneel om precies te zijn hehehe...
                    Gelukkig komt dat goed zodra mijn salaris komt. Dan koop ik een extra draaitafel plus een mengpaneel. Sinds ik thuis LP's heb gehoord (lees: vooral "normale" muziek) vind ik dat echt geweldig klinken! Heb alleen nog teveel last van ruis/tikken maar dat zal ook een kwestie van een nieuwe naald (nu stanton 500 geval) zijn , en platen een keer echt GRONDIG schoonmaken.

Comment

Vergeten we niet iets??

Zijn al jullie mensen hier de stijl techno al vergeten ofzo? :x
                      Of electro om nog maar een op te noemen.:idea:
                      Dat zijn namelijk heel gangbare stijlen die gedraaid worden anno 2006, dus vind dat jullie genre best wat uitgebreider mag.
                      Ik zelf zou het liefst aan een electro/techno contest mee doen aangezien ik die stijlen zelf het meeste draai.
                      Heb tot nu toe dan maar gekozen voor club... :?

Comment

En als jullie nu echt live sets willen draaien ..
                        Hier is mijn tip|: GEBRUIK ABLETON LIVE 6.0
                        Dan ben je live artiest en je kan ook nog een gebruik maken van de optie video toe te voegen aan je hele set waardoor je nog meer grip krijgt op de sfeer in de zaal en je publiek nog beter kunt vermaken.
                        dit heb ik zelf liever als de pioneer dvd dj spelers
                        Draai nu 4 jaar en het laatste jaar dat ik nu met ableton draai en geen dj meer ben maar meer een live artiest omdat ik live op de dansvloer remixen maak van iedere plaat door minimaal altijd 3 kanalen te hebben lopen met zoals ik iedere plaat zie een muziek stuk die je gebruikt.
                        Zeg nu zelf gaat dat alleen maar plaatjes draaien en iedere keer wachten tot je weer kunt mixen niet vervelen op den duur?
                        Nu bepaal ik alles zelf wanner een break komt wanneer hij klaar is hoelang hij moet duren alles heb je zelf onder controle en kun je altijd live aanpassen dat is toch een veel grotere genot dan maar weer eens een plaatje van 6 tot 8 min te draaien en geloof me zoals veel mensen denken van wel je hoort niet (ALS JE HET GOED DOET) dat je loops afspeeld.mede door de duizenden mogelijkheden die dit platform je bied.

Comment

Jammer dat je niet voor house kan kiezen

Comment

Club-breaks ook goed?!? :?:

Comment

En wat dacht je van Tribal - Progressive :P

Comment

Denk dat het dus - globaal gezegd- de hardere kant op zal moeten (hardstyle, techno, dat werk) ?
                                Want er is inmiddels een tijd geen contest meer geweest, en dat zou toch best vet zijn (misschen wil ik zelf ook deze keer meedoen).

Comment

Working...
                                X