Announcement

Collapse
No announcement yet.

Contests.....wat willen we?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stephanie!
    Er zijn inmiddels zo vresleijk veel verschillende stijlen op dit forum dat ik wil voorstellen dat een ieder die mee wil doen een mix maakt in zijn of haar eigen muziekstijl. Dit zal ook zeker de kwaliteit ten goede komen.

Wel stel ik dan voor om een aantal scherpe criteria te stellen om toch voor de nodige uitdaging te zorgen. Deze vooral gericht op het mixtechnische gedeelte....

Ik denk bijvoorbeeld aan een maximale lengte van 10 minuten, minimaal 5 tracks (dat wordt dus echt snel werken!!) en een oplopende beat met een minimaal verschil van 20bpm tussen het eerste en het laatste nummer. De mix zal verder beoordeeld worden op je techniek tijdens het overmixen (rustig in- en uitfaden of spectakel met je fader en toonregeling?)

Het komt dus neer op je techniek....en om het eerlijk te houden; 2 categorieen: met de pc gemaakt en live.

Kunnen de dames en heren hiermee leven?
    Als het goed is zijn we hier nog mee bezig? Dus de stijl die je maar wilt.... Maar ik vraag me af of er veel mensen mee doen. :?:

Comment

Als ik het goed begrijp zou het dit keer dan een live mix moeten zijn ?

Comment

Of met pc gemaakt...

Comment

maak er gewoon een allround contest van en laat de mede formers ook voten...lijktmij ook leuk. en de beste drie ofzo door een vak jury laten kiezen

lijktmij in elk geval wel eerlijk :-)

Comment

Ben zelf meer van de deep progressive, techhouse en funky techno, dus daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit voor de mix..... Inzendingen kunnen waar naar toe?!?

Comment

Originally posted by Rubio
              Inzendingen kunnen waar naar toe?!?
              Dat zeggen ze meestal wel als er een contest opgestart is..

Comment

ik heb gestemd op club.
                omdat ik met platen draai (ik heb geen cd spelers) kan ik moeilijk meedoen met apresski of top 40. ik ga daar niet speciaal platen voor kopen ;)
                een contest waar house, techno, d&b in mag zou wel leuk zijn. dan krijg je wat verschillende muziekstijlen, maar kan op zich geen kwaad. het gaat er immers vooral om hoe iemand mixt en wat zijn platenkeuze is.

Comment

idee

maak een mix van jouw favo style en mix daar in 10 min de beste nummers in met perfecte overgangen

Comment

Originally posted by marcello
                    idee

maak een mix van jouw favo style en mix daar in 10 min de beste nummers in met perfecte overgangen
                    in 10 minuten? :P dan heb ik geen tijd meer om alles netjes in mijn platenbak terug te steken.
                    en zijn pc-mixes dan toegelaten?

Comment

yes mag

gewoon een mix maken denk wel dat we moeten kijken wie live mixt en wie via de pc mixt

misschien dat de prijs van de vorige wedstrijd er nog is ;)

zal wel weer wat leven in dit project blazen

Comment

Er liggen hier nog wel wat leuke goodies, daar zit zeker een leuke prijs bij!

Dus.....nieuwe contest komt eraan!

Comment

Working...
                        X