Announcement

Collapse
No announcement yet.

De grote kerstvakantie mixcontest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De grote kerstvakantie mixcontest!

Jaja.....de kerstvakantie is aangebroken, de tijd van verveling en (te) veel vrije tijd breekt weer aan. Dus hoogste tijd om de forum-members wat te geven om mee te stoeien de komende weken;

DE GROTE KERSTVAKANTIE MIX CONTEST!

Na de vele input de afgelopen maanden zijn we tot besluit gekomen de contest uit te schrijven in twee categorieen;

1> De Live Contest
    *Maximale tijdsduur is vijftien minuten
    *Minimaal aantal nummers is zeven
    *De muzieksijl is vrij

De te gebruiken apparatuur in deze categorie beperkt zich tot een (of meerdere) mixers, draaitafels en cd-spelers. De opname dient in 1 keer te hebben plaatsgevonden.

2> De Computer Contest
    *Maximale tijdsduur is tien minuten
    *Minimaal aantal nummers is zes
    *De muziekstijl is vrij

De mixen in deze categorie dienen te worden gemaakt met meersporensoftware met al dan niet een beatmapper. Maar let op, met alleen beatmappen ben je er niet! De jury zal in deze categorie extra streng zijn op originaliteit, harmonie, gebruik van effects, samples etc.

In beide gevallen dien je je mix zelf te plaatsen op een (upload)server. Plaats vervolgens een reply in het topic "kerstvakantie mixcontest - inzendingen" met de downloadlink. Plaats ook in deze reply je playlist (met tijdsaanduiding) en een lijstje met de gebruikte apparatuur.

De jury zal elke mix afzonderlijk beoordelen en op de sluitdatum van rechtvaardig commentaar voorzien. In beide categorieen zal een winnaar worden uitgeroepen.

Het gaat natuurlijk om de fun, maar voor beide winnaars ligt een kleine attentie klaar.

De uiterste inzenddatum is 21 januari.

Namens de jury en dj-forum heel veel succes!

Marcel & Stephanie!

Count me in voor de computer contest!

Comment

Originally posted by DJCASE
      Count me in voor de computer contest!
      Ik zal tracktor installeren heb je ook een concurent :-)

Comment

Van kees moet ik mee doen... Dus bereid je voor op wat gekloot met acid van mij ;)

Comment

deze middag had ik ambras met 1 van mijn elementen... ik hoop dat ik het morgen in orde krijg, dan doe ik zeker mee met 2tt en 1 mixer ;)

Comment

doe ook mee:)

binnenkort even opnemen via de draaitafels
            (ik ga dus de live mix doen)

Comment

Originally posted by gateh
              als ik genoeg tijd heb...
              smoesje..

doe gewoon mee;) :roll:

Comment

1> De Live Contest
                *Maximale tijdsduur is vijftien minuten
                *Minimaal aantal nummers is zeven
                *De muzieksijl is vrij

FF gechecked..kom op +/- 10 tracks...misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar moet die naar toe gestuurd worden (via rapidshare ed) of simpel weg Pmmetje? en de kwaliteit?! (128kbps)

Comment

Edit knopje is verdwenen dus bij deze...wat ik was vergeten is de Tracklist geheel onbelangrijk?!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                    FF gechecked..kom op +/- 10 tracks...misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar moet die naar toe gestuurd worden (via rapidshare ed) of simpel weg Pmmetje? en de kwaliteit?! (128kbps)
                    Staat er toch echt :)

In beide gevallen dien je je mix zelf te plaatsen op een (upload)server. Plaats vervolgens een reply in het topic "kerstvakantie mixcontest - inzendingen" met de downloadlink. Plaats ook in deze reply je playlist (met tijdsaanduiding) en een lijstje met de gebruikte apparatuur.

Comment

ik ga verstek moeten laten...
                      ik heb in januari ook nog examens... en door familiale redenen: u kunt het al wel raden: hopeloos achter geraakt!

volgende keer steek ik echt iets ineen

Comment

Originally posted by lrfist
                        ik ga verstek moeten laten...
                        ik heb in januari ook nog examens... en door familiale redenen: u kunt het al wel raden: hopeloos achter geraakt!

volgende keer steek ik echt iets ineen
                        en ik had gehoopt op een beetje concurentie mannetje :-) maar goed doe je ding ...Fam. en studie gaan voor your so wright!!!

BTW "familiale".....netjes hoor!!!!!

Comment

nou, maar wachten op de uitslag 8O

Comment

mag idd even op zich wachten:)

Comment

Originally posted by Tomazos
                              mag idd even op zich wachten:)
                              Stef en marcel maken het extra spannend! :lol:

Comment

Working...
                              X