Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
heb hier overleg in gehad zoals eerder ook een keer gezegd
te weinig inzendingen maar wat er was ingezonden toch van goede kwaliteit
ik had aangegeven aan de hoofd admin dat het misschien leuk was om de winnaar te laten draaien op het dj forum feest
ook nog van plan om nog een contest de doen?
gewoon nog 1 houden, mischien dat dit meer reacties oplevert.
als dit nu wel grandioos veel reacties oplevert. om dan wel wat uit te kunnen delen?
Marcel en ik hebben geen plannen voor een nieuwe contest..... Reacties zijn er gewoon te weinig voor een leuke strijd. Daarnaast hebben veel mensen moeite met het lezen van de regels....
Maar mocht je zelf wat willen organiseren..... Misschien een real life contest??
maar waar ik bang voor ben. als ik een real life contest hou dat bijvoorbeeld, alleen jij,marcel,dyno aanwezig zullen zijn,
en dan word het lekker draaien, gezellig wat drinken, mischien een barbeque erbij o.i.d
en de rest 'niet kan' of geen 'vervoer' heeft.
dus dat ik dan zometeen met een bijna lege line-up zit.
ik heb via dit forum nu contact om in turkije te gaan draaien, mischien dat topic van de 'aanvraag' wel gelezen, daar ben ik nu serieus mee in gesprek.
mocht dit toch niks worden, dan tja.. waarom niet he:)
de vraag hier in de buurd is er onder de dj's best wel naar. word wel vaker gevraagd of ik nog ergens een contest weet oid.
maar dan weer een nadeel, alle dj's die beetje draaien enzo hier in clubs, kennen elkaar allemaal en ze weten ook hoe wat en waar iedereen draaid, en komen altijd wel gezellig praatje bij elkaar maken en wat drinken.
zal dus vooral om de dj's die net beginnen gaan. al zou het buiten dit forum omgaan natuurlijk
Comment